رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۰ جماد ثاني ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 22 December
  • پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 12:41
  • کد خبر : 13222
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : مهمترین کارکرد رسانه و روابط عمومی مسئله سازی و طراحی زمین بازی است

دبیر جشنواره ملی رسانه‌های کشور گفت: مهمترین کارکرد رسانه و روابط عمومی مسئله سازی و طراحی زمین بازی است.

به گزارش تبریزگویا، مهدی عرفاتی در کارگاه آموزشی “روابط عمومی و سوژه‌یابی” با حضور مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار داشت: شناخت و معرفت مهمترین بخش روابط عمومی است. کسی که در روابط عمومی فعالیت می‌کند باید جامعه‌شناس و روانشناس باشد و محیط سیاسی،‌ اقتصادی و اجتماعی را بشناسد.

دبیر جشنواره ملی رسانه‌های کشور خواهان تدوین سند راهبردی در روابط عمومی شد و تصریح کرد: مهمترین کارکرد روابط عمومی هر سازمانی، اصلاح و بهینه‌سازی محیط ذینفعان و افکار عمومی است و بهترین اقدام در این راستا انتخاب زاویه‌ی دید متفاوت نسبت به موضوعات است.

دبیر پیشین شورای اطلاع‌رسانی دولت، یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی را مسئله‌سازی و طراحی زمین بازی دانست و گفت: کار رسانه‌ای پس از انتشار شروع می‌شود و باید به این موضوع توجه داشته باشیم که چگونه محتوای تولید شده را پس از انتشار به مخاطب برسانیم‌.

عرفاتی با بیان اینکه هر ۸۵ میلیون ایرانی ظرفیت این را دارد که به یک رسانه مستقل تبدیل شود، خاطرنشان ساخت: اهمیت و قدرت روابط عمومی بسیار بالاست بطوریکه این بخش مهمترین رکن سازمان و سکوی پرتاب است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها