رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۶ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 23 June

پس از اعلام اسامی کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری و حضور دکتر پزشکیان به عنوان فردی که همه میدانند ظرفیت لازم برای رقابت یک جانبه در برابر ۵ کاندیدای هماهنگ دیگر را دارد، از همان ابتدا برخی رسانه ها و به ویژه رسانه های خارجی روند تخریب وی را در پیش گرفتند.

به گزارش تبریزگویا، پس از اعلام اسامی کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری و حضور دکتر پزشکیان به عنوان فردی که همه میدانند ظرفیت لازم برای رقابت یک جانبه در برابر ۵ کاندیدای هماهنگ دیگر را دارد، از همان ابتدا برخی رسانه ها و به ویژه رسانه های خارجی روند تخریب وی را در پیش گرفتند.

تخریبی که بیشتر از اصل متن، حاشیه اش اهمیت دارد و نشان از علاقه مردم به دکتر پزشکیان و ظرفیت بالای او برای افزایش مشارکت و پیروزی در انتخابات دارد.
همین موضوع واهمه ای در دل بدخواهان ایران و گروه هایی که منافعشان با وضعیت بد فعلی گره خورده است، ایجاد کرده و باعث شده برخی ادعاهای واهی را علیه پزشکیان در رسانه های خود مطرح کنند.
یکی از این اتهامات که به حق وصله ناجوری است که پزشکیان نمی چسبد، ادعای مواضع تجزیه طلبانه از سوی او در سخنرانی های گذشته به ویژه در مجلس شورای اسلامی بوده است.
اینکه یک نماینده مجلس بر اساس خواسته های مردم حوزه انتخابیه خود در نطق مجلس اقدام به یادآوری اصل قانون اساسی کشور میکند، اصلی که بر اساس منافع همه اقوام و نژادهای کشور نوشته شده و مورد اتفاق و حمایت تمام مردم کشور است، چگونه برچسب تجزیه طلبی میخورد؟
اصولا اوهام و خیالاتی که برخی در خصوص ایران دارند با واقعیات جامعه و مردمی که در کشور زندگی میکنند هیچ تطابقی ندارد و شکست های پی در پی آنان برای بسیج پایگاه های اجتماعی نشان از همین شناخت ضعیف از ترکیب فعلی جمعیت ایران  طرز تفکر نسل جدید آن دارد.
همانگونه که پزشکیان در اولین سخنان خود پس از تایید کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد، همه اقوام و مردم چه کرد و ترک و چه لر و بلوچ همه برابرند و هیچ برتری نسبت به هم ندارند مگر در تقوا.
این خط مشی همیشگی پزشکیان بوده که در طول سالیان سال نمایندگی مجلس بارها بر آن تاکید کرده و قطعا حضور او در قامت ریاست جمهوری، نور امید تازه ای در دل همه اقوام ایرانی روشن خواهد کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها