رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 24 June

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخابات یک کار ملی است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی، انتخابات را مردم برگزار می‌کنند و وزارت کشور مسئولیت هماهنگی و فراهم کردن زمینه اجرای آن را بر عهده دارد.

به گزارش تبریزگویا، حسن حقیقیان در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم یک حماسه ملی در انتخابات پیش رو اتفاق بیفتد باید شاهد یک انسجام و هماهنگی در تراز ملی باشیم و همه عوامل تاثیرگذار به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی، حوزه فناوری را اصلی‌ترین میدان کاری انتخابات دانست و گفت: تمام امکانات و نیروها بسیج شده‌اند تا امکان رای‌گیری از مردم را ایجاد کنند که عامل اصلی در این زمینه، بستر فناوری و ارتباطات است.

حقیقیان با تاکید بر اینکه همه عوامل دخیل در این حوزه باید پای کار بیایند، افزود: هر دستگاه باید برای هر وضعیت احتمالی آمادگی داشته و به وظیفه قانونی خود عمل کند؛ همدلی و همراهی لازمه این کار حیاتی است و باید از امکانات محدود، بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر شناسایی موانع و مشکلات ارتباطی شعب اخذ رای، گفت: برای رفع این مشکلات لازم است نگاه جامع و منظومه‌ای داشته باشیم و کار جمعی و گروهی را سرلوحه قرار دهیم.

الهام صفوی، رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت زیرساخت‌های فناوری و ارتباطی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان ارائه کرد و گفت: براساس تجربیات دوره‌های قبلی انتخابات، موانع و مشکلات احتمالی شناسایی و در جلسات جداگانه با فرمانداران استان مورد بررسی قرار گرفته است.

سایر اعضای کمیته فناوری که از نمایندگان دستگاه‌های مسئول در این حوزه تشکیل شده است، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را درخصوص مسائل مربوط به حوزه فناوری و ارتباطی در برگزاری انتخابات بیان کردند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها