رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۴ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 28 September

فرمانده انتظامي آذرشهر از دستگيري ۱۱ نفر از مخلان نظم و امنيت که باعث سلب آرامش شهروندان شده بودند، خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، محمد نعمتي امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پي دريافت گزارش مردمي از سامانه فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر فعاليت مجرمانه تعدادي مخل نظم و امنيت در يکي از محلات آذرشهر و ارتکاب فعال مجرمانه از جمله تهديد،عربده کشي و تخريب، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت .

وي افزود: با انجام اقدامات فني و اشراف اطلاعاتي، در يک عمليات هوشمندانه و مقتدرانه سريعا تعداد ۵ اکيپ به فرماندهي فرمانده انتظامي شهرستان به محل شرارت اينافراد اعزام و تمامي افراد شناسايي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي در يک عمليات موفق پليسي ۱۱ نفر از مخلان نظم و امنيت که داراي سابقه کيفري و نزاع دسته جمعي دارند،دستگير و از آنان تعدادي قمه و سلاح سرد و همچنين ۴ دستگاه خودرو به پارکينگ دلالت شد.

فرمانده انتظامي آذرشهر ادامه داد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

سرهنگ “نعمتي” با بيان اينکه طرح مبارزه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت روزانه ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و پليس به افراد هنجار شکن اجازه عرض اندام نخواهد داد و هرکس به هر طريقي بخواهد اين مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانوني پليس روبه رو خواهد شد.

وي در پايان ضمن تشکر از همکاري و تعامل مردم با پليس تاکيد کرد:شهروندان هروقت و در هرجا نياز باشد با فوريت هاي ۱۱۰ پليسي تماس بگيرند تا همکاران پليس با اقدامات فني و علمي افراد هنجارشکن و مخل نظم و امنيت عمومي را دستگير و تحويل مراجع قضائي دهند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها