رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۳ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 30 June

در آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اخبار مربوط به کاندیداها و آخرین اظهارات‌شان را می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

به گزارش تبریزگویا، در ادامه سفر های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مسعود پزشکیان در سفر به کرمان و در دیدار با مردم این شهر ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت یاد و نام مردان بزرگ این استان اظهار کرد: من فردی مانند شما هستم. اگر کاری از دستمان بربیاید تلاش خواهیم کرد همراه شما و با شما ایرانی سربلند بسازیم.

وی افزود:کسی می‌تواند در مقابل مظلوم بایستد و از حق مردم دفاع کند که پست و مقام فریبش ندهد زیرا اگر من نوعی به عنوان نماینده بترسم از حق مردم دفاع کنم، محافظه‌کار می‌شوم.

سعید جلیلی دیگر نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم در جمع هواداران کرمانیش به تشریح برنامه‌هایش پرداخت و با تاکید برآنکه امروز در این نقطه تاریخی یک جهان فرصت وجود دارد، اظهار کرد: باید بستری فراهم کنیم که هر کسی که استعدادی در خودش دارد بداند که در این بستر می‌تواند حاضر شود و هر ایرانی ایفای نقش کند.

با برشمردن ظرفیت‌های استان کرمان عنوان کرد: استان کرمان یک جهان فرصت است و نه تنها استان کرمان را بلکه کشور را می‌تواند جهش دهد. همچنین شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در عرصه قدرت بین المللی کشور را جهش دهند.

محمدباقر قالیباف هم در سفر به استان آذربایجان شرقی گردهمایی هواداران خود در سالن پورشریفی تبریز، بر تاثیر منفی تحریم بر اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: تحریم‌های ظالمانه حتما مارا عقب انداخته و سختی داشته است و اگر خواست و اراده مردم مبنی بر انتخاب و تشکیل دولت خدمت و پیشرفت باشد، موضوع رفع تحریم‌ها را در سریع‌ترین زمان در راستای قانون راهبردی مجلس شورای اسلامی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری بهترین قانون است، دنبال خواهم کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها