رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳
  • الأحد ۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 7 July

معاون رئیس جمهور در دولت خاتمی و کاندیدای دو دوره ریاست جمهوری و فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سود جناح رقیب در مشارکت پایین و پیروزی آنها در گرو مشارکت پایین است.

به گزارش تبریزگویا، محسن مهرعلیزاده در گفتگو با رسانه ها درخصوص مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نوبه خود به عنوان عضو کوچکی از جامعه رشید و بالغ ایران از تمامی کسانی که در مرحله اول حضور یافته و به دکتر پزشکیان رای دادند تشکر می کنم و مجددا اعلام میکنم رقیب حساب ویژه ای روی مشارکت پایین باز کرده است و با توجه به تعداد محدود طرفدار آنها در مقایسه با انبوه ملت بزرگ ایران عدم حضور مردم در سر صندوقها را پلی برای پیروزی خود قلمداد می کنند .
وی با اشاره به کمپین طرفداران دکتر پزشکیان گفت: حامیان این کمپین تصمیم گرفته اند؛ هر نفر از آنهایک نفر دیگر که در مرحله اول رای نداده است را به پای صندوق ها هدایت کنند و به دکتر پزشکیان رای دهند.
وی با تاکید بر اینکه در این دور از انتخابات دو تفکر در مقابل هم قرار دارند، افزود: مردم اگر می خواهند وضعیت فعلی از ابعاد اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و امور داخلی و بین المللی شامل همه مشکلات موجود از جمله تضییع حقوق اساسی مردم ، محرومیت آنان حتی ازحداقل های امکانات و تسهیلات ارتباطی از جمله اینترنت ، رسانه های مجازی، نیاز به فیلتر شکن و تعطیلی هزاران کسب کار مبتنی بر اینترنت ، ایجاد محدودیت در آزادی های اجتماعی، افزایش بیکاری، فرار سرمایه ، صاحبان سرمایه و نخبگان و انديشمندان ، مهاجرت بی رویه جوانان و تحصیل کرده ها از کشور ، افزایش بی رویه قیمتها و نرخ تورم ، کوچک شدن سفره های مردم ، اوضاع نگران کننده معیشت مردم و … تداوم یابد می توانند در انتخابات حضور نیابند و بدین ترتیب عملا به رقیب دکتر پزشکیان رای بدهند ولی اگر دنبال تغییر و بهبود وضعیت هستند راه چاره این است که ۱۵ تیرماه در حوزه‌های انتخاباتی حضور یافته و به دکتر پزشکیان رای دهند.
این فعال باسابقه اصلاحات ادامه داد: تفکر رقیب در عمل نشان داده است که علی رغم ادعاها، اعتقادی به گفتگو و تعامل با کشورهای دیگر نداشته و نمی‌تواند از فرصت های بین‌المللی استفاده کند که ادامه نتیجه آن ادامه روند انزوای کشورمان می باشد .
وی افزود: روی کار آمدن چنین تفکری خطرناک بوده و می تواند وضعیت کشور را بدتر سازد.
مهرعلیزاده در خصوص دولت پزشکیان نیز گفت: ما پتانسیل های فراوانی در کشور داریم که باید زمینه حضور و نقش آفرینی آنها را در تمامی عرصه ها فراهم کنیم. به عقیده من دولت پزشکیان با اعتقاد ویژه به ظرفیت های داخلی کشور و همچنین تعامل سازنده مبتنی بر منافع ملی با تمامی کشورهای جهان دولت خودش را با استفاده از تمام ظرفیت های انسانی ، فیزیکی و فرصت‌های سیاسی داخلی و بین‌المللی شکل خواهد داد و آبادانی و عزت را به ایرانیان عزیز به ارمغان خواهد آورد .
وی سپس گفت: قهر با صندوق های رای در شرایط فعلی کشورمان به صلاح نیست و همانگونه که گفته شد به نفع رقیب است تا با مشارکت حداقلی زمینه پیروزی تفکر اقلیت را فراهم سازند. لذا انتظار بنده با تکیه بر فهم بالا و اندیشه ورزی و وطن دوستی مردم عزيز این است که علاوه بر خودشان حداقل یک نفر دیگر را برای مشارکت در انتخابات و رای به پزشکیان به حوزه های رای هدایت کنند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها