رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۴ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 28 September

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: طی سه ماهه اول امسال ۲۵ نفر بر اثر حوادث کار جان خود را از دست داده و ۳۵۹ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش تبریزگویا، مهرداد ستاره مدیرکل پزشکی قانونی استان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه درسال قبل ۴ درصد کاهش یافته است.

وی درخصوص نحوه فوت این افراد گفت: ۱۳ نفر به علت سقوط از بلندی، ۶ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۴ نفر براثر برق گرفتگی،یکنفر براثر کاهش اکسیژن محیط و یکنفر براثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.

ستاره اضافه کرد: درطی این مدت تعداد ۳۵۹ نفر نیز بر اثرمصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲ درصد کاهش یافته است که از این تعداد ۱۱ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همچنین گفت: در خرداد ماه امسال ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آماردرمقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد ۵ نفر کاهش داشته است.

درطی همین مدت ۱۳۲ نفرنیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۵ نفر از آنها زن بودند. این آمارنسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۵ درصدی را نشان می دهد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها