رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۵ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Thursday 19 September

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی گفت: ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز دوشنبه ۱۹ شهریورآغاز و تا روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

به گزارش تبریزگویا، اصغر عابدزاده با اعلام این خبر افزود: این دانشگاه در گروه های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر در مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.
وی تصریح کرد: متقاضیان در مهلت در نظرگرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به درگاه اطلاع رسانی  سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره های  مذکور اقدام کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی به نشانی az.uast.ac.ir مراجعه و یا به آدرس مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان به صورت حضوری مراجعه نمایند.
عابدزاده ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه های مختلف در راستای اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با سایر دانشگاه ها و سازمان های مختلف از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاهی مهارت محور و اشتغال آفرین می باشد که سعی دارد دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی دغدغه اشتغال نداشته باشند و با فکری آسوده به مهارت آموزی و یادگیری عملی در کنار علم بپردازند.
وی با اشاره به  طرح آباد (آموزش برای اشتغال دانش آموختگان) و انعقاد تفاهم نامه بین وزارت کشورو دانشگاه جامع علمی کاربردی در این زمینه افزود:  بر اساس  ابلاغ معاون محترم رئیس جمهور به استانداری های سراسر کشور، دستگا ه های زیربط را مکلف به همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی در اجرای این طرح کرده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها