رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 16:53
  • کد خبر : 1512
  • اخبار
  • چاپ خبر : بهسازی و مرمت گلزار شهدای روستای دیزج پروانه شهرستان بناب

گلزار شهدای روستای دیزج پروانه شهرستان بناب بهسازی و مرمت می شود.

به گزارش تبریزگویا به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی مجتمع فولاد صنعت بناب؛ گلزار شهدای روستای دیزج پروانه شهرستان بناب به همت مجتمع فولاد صنعت بناب و با همکاری های اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بناب، بسیج سازندگی و بخشداری این شهرستان بهسازی و مرمت می شود.

دکتر زمانیان، مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب ضمن اشاره به این مطلب گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برای حفظ و صیانت از آثار و ارزش های ناب انقلاب مقدس جمهوری اسلامی؛ عملیات مرمت و بهسازی گلزار شهدای روستای دیزج پروانه به همت مجتمع فولاد صنعت بناب و با همکاری های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بناب، بسیج سازندگی و بخشداری این شهرستان انجام می شود.

زمانیان با بیان اینکه حفظ گلزار مطهر شهدای والامقام نمادی گویا و سندی معتبر از حقانیت انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آینده کشور می باشد گفت: نگهداری گلزار شهدا به عنوان یک عنصر معنوی در ترویج این فرهنگ موثر است و باید آن را برای انتقال به آیندگان حفظ کرد.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب هدف از بهسازی و مرمت مزار شهدا را احیا و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت مقام شهدای گران‌قدر دانست و افزود: گرامیداشت یاد و نام شهدا، تبیین فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و عشق به خاک میهن است.
وی در پایان تاکید کرد: تلاش برای احیای قبور پاک شهدای گلگون کفن تلاش در جهت احیای راه شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت برای امروز و آینده کشور است.

شاین ذکر می باشد دیزج‌پروانه یکی از روستاهای تاریخی استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان بناب واقع شده‌است و طرح مرمت، بهسازی و المان سازی گلزار شهدای این روستای کهن که پیکر پاک ۵ شهید گلگون کفن در آن آرمیده است، به همت مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب و با همکاری های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بناب، بسیج سازندگی و بخشداری این شهرستان در حال اجرا می باشد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها