رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 5 خبر


  • یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۸ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 22 September

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آینده جوامع را در آینه مدارس می‌بینند، گفت: توسعه، پیشرفت و تعالی کشور در گرو آموزش و پرورش است.

به گزارش تبریزگویا،

احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش صبح یکشنبه، یکم مهرماه یکم مهرماه در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر در مدرسه کلکته‌چی ناحیه ۱ تبریز، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، با تاکید بر اینکه همه عوامل موثر در نهاد تعلیم و تربیت باید کمک حال آموزش و پرورش باشند، اظهار کرد: همه باید در تربیت شانزده و نیم میلیون دانش‌آموز به آموزش و پرورش، کمک کنند و با شعار “برای مدرسه، برای ایران” در قالب دولت چهاردهم با وفاق و همدلی و کلیدواژه‌های عدالت آموزشی و تربیتی و مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر به کیفی بخشی و ارتقا آموزش سرعت بیشتری ببخشیم.

وی آموزش و پرورش را نهادی فرهنگی و اجتماعی و گسترده با نقشی بی‌بدیل در تعیین سرنوشت و آینده کشور عنوان کرد و گفت: با استناد به اسناد بالا دستی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، آموزش و پرورش بزرگترین سرمایه کشور است.وی ادامه داد: تربیت دانش‌آموزان در دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان سرمایه کشور، توسط معلم و مدیر مدرسه در درون مدرسه برنامه‌ریزی و طراحی می‌شود و در صورت برنامه‌ریزی خوب در تمامی حوزه‌های کشور پیشرفت خوبی خواهیم داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آینده جوامع را در آینه مدارس می‌بینند، اظهار کرد: توسعه، پیشرفت و تعالی کشور در گرو آموزش و پرورش است؛ بر همین اساس؛ رخواستی که از بزرگواران در سطح کشور داریم، این است که همه با توجه به ارکان تربیت برای نیل به اهداف این موضوع بسیار مهم، همت کنند.

در ادامه این آئین، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش به قرائت پیام وزیر پرداخت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها