رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 10:12
  • کد خبر : 1516
  • اخبار
  • چاپ خبر : تمامی پرسنل و کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب در مقابل کرونا واکسینه شدند

در راستای حفظ سلامت و ارتقای محیط امن کاری برای کارکنان، تمامی پرسنل این مجتمع در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش تبریزگویا، سورنا زمانیان مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب  با اعلام این خبر گفت: با پیگیری ها و تلاش های مستمر مسئولان مجتمع فولاد که از چند ماه پیش شروع شده بود، در دو هفته اول شهریور ماه تمامی کارکنان اعم از کارکنان بخش اداری و کارگری این مجتمع دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با تاکید بر اهمیت سلامت جهادگران عرصه تولید و سربازان خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: باهدف قطع زنجیره انتشار ویروس منحوس کرونا و لزوم عدم تعطیلی کارخانه‌ها و مراکز صنعتی و جلوگیری از توقف تولید محصول استراتژیک فولاد لازم بود این واکسیناسیون انجام پذیرد.

وی رعایت سلامتی کارکنان را خط قرمز مسئولان مجتمع فولاد ذکر کرد و ادامه داد: حفط ایمنی و رعایت سلامت کامل کارکنان و متعاقب آن پایداری فعال بودن خطوط تولید همیشه مورد نظر مسئولان کارخانه بوده است تا در کنار مسایل ایمنی از تولید غافل نباشیم.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با بیان این که کارکنان سرمایه های ارزشمند کارخانه می باشند گفت: امیدواریم با انجام این واکسیناسیون و حفظ تمامی پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا در محیط های تولیدی، بتوانیم گامی مفید برای حفظ سلامت پرسنل زحمتکش در مقابل ویروس منحوس کرونا برداریم.

زمانیان هم چنین با اشاره به رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا در کارخانه فولاد، بیان کرد: در این مدتی که تمامی کشور درگیر ویروس کرونا می باشد تمام تلاش مسئولان مجتمع بر این بود که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در کنار سلامت کارکنان به موضوع رفاه و اقتصاد آن ها نیز فکر کنند.

وی به عدم تعطیلی خطوط تولید اشاره کرد و گفت: نتیجه رعایت شیوه نامه های بهداشتی آن بود که کارکنان این مجتمع در کنار مبارزه با شیوع و انتشار ویروس کرونا، تولید خود را متوقف نکردند و با تمام قوا به کار خود ادامه دادند تا کارکنان از این لحاظ با آسیب مادی و روحی مواجه نشوند.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب با اشاره به تامین مداوم اكسيژن مورد نیاز بيمارستان‌های شهرستانهای اطراف بناب افزود: در راستای مسئولیت های اجتماعی و انجام وظایف انسان دوستانه از زمان شیوع کرونا این مجتمع به طور مستمر اكسيژن مورد نیاز بيمارستان‌های شهرهای منطقه از جمله بناب، ملکان و چند شهر دیگر را تامین کرده است.

وی هم چنین با بیان اینکه تامین اكسيژن مورد نیاز بيمارستان‌ها هم اکنون نیز ادامه دارد گفت: تا زمانی که بتوانیم کمکی به سلامت هم شهری های گرامی و هم استانی های انجام بدهیم از هیچ تلاشی نمی ایستیم و در کنار امر مهم ایجاد اشتغال به جوانان شهرستان قطعا به موضوعات خیریه و خداپسندانه نیز توجه ویژه خواهیم داشت.

زمانیان در پایان اظهار امیدواری کرد که با ریشه کن شدن ویروس کرونا بار دیگر شاهد بازگشت مردم به زندگی عادی باشیم و در کنار هم بیش از پیش برای پیشرفت ایران و رسیدن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

شایان ذکر می باشد با برنامه ریزی های به عمل آمده و هماهنگی های صورت گرفته با اداره بهداشت شهرستان، نوبت دوم تزریق واکسن برای تمام کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب در مهر ماه انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها