رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۸ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 22 September
  • چهارشنبه 5 آبان 1400 - 21:06
  • کد خبر : 1632
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : فولاد صنعت بناب در ماه‌های آتی وارد بورس می‌شود
معاون امور مالی و منابع انسانی مجتمع فولاد صنعت بناب:

فولاد صنعت بناب در ماه‌های آتی وارد بورس می‌شود

معاون امور مالی و منابع انسانی مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: فولاد صنعت بناب در ماه‌های آتی وارد بورس می‌شود و عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش تبریزگویا، نورالله خیری در نشست خبری با بیان اینکه ۴ خط تولید نورد در مجتمع فعال است، افزود: همچنین دو واحد ذوب نیز در شرکت فعال است، عمده کشور هدف صادرات ما عراق است و برنامه ریزی های لازم برای دیگر کشورها نیز انجام شده است.

وی از افزایش ۱۰ درصدی تولید ذوب خبر داد و گفت: البته مشکلات قطعی برق در تابستان باعث اختلال در روند تولید شد ولی اکنون با رفع مشکلات موجود با تمام توان برای افزایش راندمان و تولید و صادرات تلاش می کنیم.

خیری با بیان اینکه محصولات ما عمدتا در بورس کالا عرضه می شود، از افزایش ۱۴ درصدی تولید فولاد و میلگرد نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: برای سال ۱۴۰۰ هم برنامه ریزی برای ۱۵۰ هزار تن را داشته‌ایم که امیدواریم با تلاش بیشتر و بهتر به این رقم برسیم.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند. از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰ هزار تن صادرات داشتیم.

ابلاغ دستورالعمل های روزانه و فی البداهه توسط سازمان های زیربط

خیری از کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت خبر داد و گفت: کیفیت بالای محصولات ما باعث شده تا مشکل بازارهای هدف صادراتی نداشته باشیم و مشتریان خوبی در دیگر کشورها داریم.

وی افزود: برنامه ریزی تولید در سال جاری بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن است که میلگرد محصول نهایی و عمده ما است.

معاون امور مالی و منابع انسانی مجتمع فولاد صنعت بناب در خصوص قیمت گذاری دستوری نیز گفت: ما با شرایط خودمان را وفق داده ایم ولی امیدواریم دولت جدید در خصوص قیمت گذاری دستوری اقدامات مناسبی انجام دهد.

خیری ادامه داد: ابلاغ دستورالعمل های روزانه و فی البداهه و بدون بررسی کارشناسی توسط سازمان های زیربط مشکلاتی برای شرکت ها ایجاد می کند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها