رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
مالک بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه:

سبلان پارچه تنها کارخانه تولید پوشاک تمام زنجیره‌ای در جهان است

مالک گروه کارخانجات نساجی و پوشاک سبلان گفت: سبلان پارچه تنها کارخانه تولید پوشاک تمام زنجیره‌ای در جهان است که چرخه کامل تبدیل پنبه به نخ و نخ به انواع منسوجات و پارچه‌ها را دارد.

به گزارش تبریزگویا، فروشگاه عرضه مستقیم محصولات گروه کارخانجات نساجی و پوشاک سبلان در شهر تبریز و با حضور پرشور مردم تبریز و مدیران و مالک گروه کارخانجات نساجی و پوشاک سبلان افتتاح شد.

انور حجازی نیا مالک بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه در حاشیه افتتاح این فروشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: تبریز زادگاه ما بوده و آرزویم این بود که در شهر تبریز فروشگاه محصولات گروه کارخانجات نساجی و پوشاک سبلان افتتاح و آغاز به کار کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم تبریز فهیم و با اصالت هستند، افزود: ما با افتتاح این فروشگاه به دنبال سود اقتصادی نیستیم و خدمت به مردم فهیم تبریز یکی از اهداف افتتاح این فروشگاه است.

مالک گروه کارخانجات نساجی و پوشاک سبلان سپس در خصوص برند سبلان پارچه که یکی از خوشنامان عرصه پارچه و پوشاک در جهان است، اظهار داشت: سبلان پارچه به عنوان بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه شناخته می‌شود. سبلان پارچه کارخانه تولید پوشاک زنجیره‌ای است که چرخه کامل تبدیل پنبه به نخ و نخ به انواع منسوجات و پارچه‌ها را دارد.

حجازی نیا افزود: بیش از ۵۰ بخش مختلف در کارخانه سبلان پارچه وجود دارد که تمامی نیازها برای تولید پوشاک را دربر می‌گیرد.

مالک گروه کارخانجات نساجی و پوشاک سبلان ادامه داد: تنوع تولید سبلان پارچه از پنبه تا پوشاک را طبق استانداردهای روز جهانی شامل می شود. سبلان پارچه آرزوی دوران کودکی بنده بود که تحقق یافته است.

وی ابراز داشت: در جهان به صنعت نساجی و پوشاک به دید تجاری نگاه می شود درحالی که این صنعت همچون فرش دستباف تبریز یک هنر بوده چراکه انسان در تمام دوران زندگی و در ۲۴ ساعت با پوشاک و نساجی در ارتباط است.

حجازی نیا همچنین با اشاره به اینکه صنعت نساجی و پوشاک در جهان تقلیدی است، افزود: ما در سبلان پارچه به دنبال محصول تمام ایرانی با طراحی ایرانی و کیفیتی بالاتر از استانداردهای جهانی هستیم.

وی سپس در خصوص انتظاراتش از مسئولان امر گفت: از مسئولان درخواست می کنیم وقتی کاری به افراد واگذار می کنند در مرحله اول به اهلیت او توجه کنند.

مالک بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه سپس در خصوص ضرورت استفاده از توان و تکنولوژی شرکت های دانش بنیان نیز گفت: فناوری و پژوهش باید در خدمت صنعت قرار گیرد چراکه صنایع پرریسک هستند و با ورود فناوری به صنعت ریسک کار کاهش پیدا می کند.

وی به ضرورت فرهنگسازی بین مردم برای استفاده از محصولات ایرانی نیز تاکید کرد و افزود: فرهنگ سازی باید توسط دولت انجام شود و مصرف کالای ایرانی با اهرم های تشویقی ترویج داده شود.

حجازی نیا ابراز داشت: باید سرمایه مردم نیز به سمت تولید و صنعت سوق داده شود، متاسفانه در کشور ما سپرده های مردم در بانک ها انباشته شده و به سمت تولید و اشتغال زایی نمی رود درحالیکه در کشورهای دیگر مردم سرمایه خود را به بخش صنعت منتقل می کنند.

گفتنی است فروشگاه عرضه مستقیم محصولات گروه کارخانجات نساجی و پوشاک سبلان در شهر تبریز، خیابان ثقه الاسلام، ضلع شرقی مقبره الشعرا، خیابان ۱۸ متری مقبره الشعرا، ساختمان شهریاران قرار دارد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها