رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • پنجشنبه 25 آذر 1400 - 13:02
  • کد خبر : 1748
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : یک تبریزی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) و مدیر آموزشکده‌های سما تهران شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، دکتر محمد نریمانی راد مدیر جوان و تبریزی را به عنوان سرپرست واحد یادگار امام خمینی(ره) این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش تبریزگویا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمد نریمانی راد را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد نریمانی راد

با اهدای سلام و تحیات

در راستای تحقق بسته کاری «ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی» و راه‌کنش‌ها و اقدامات مرتبط به ویژه راه‌کنش «کیفیت‌بخشی و تقویت هم‌افزایی میان عوامل زیست‌بوم آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی» و اقدامات ذیل آن، از سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور پیگیری مأموریت دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی و تشکیل واحد دانشگاهی نمونه مهارتی و کارآفرینی، بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)» منصوب می شوید. ضمناً مدیریت آموزشکده‌های سما به عنوان دانشکده های مهارت و کارآفرینی شهر تهران و آن واحد به شما واگذار می گردد.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید.

محمدمهدی طهرانچی

محمد نریمانی راد عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است که سوابقی ازجمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و استان آذربایجانشرقی، معاون سما واحد تبریز و استان آذربایجان شرقی ، مدیرکل پشتیبانی و تامین منابع پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرکل برنامه‌ریزی و اعتبارات پژوهشی، عضو شورای عالی پژوهش کشور ، معاون پژوهشی بسیج اساتید دانشگاه و… را در کارنامه اجرایی خود دارد.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش های سعید قاضی مغربی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) در دوران مسئولیتش قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها