رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May
  • شنبه 27 فروردین 1401 - 10:56
  • کد خبر : 2118
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : فرماندار جدید شهرستان اهر معرفی شد
با برگزاری آیین تودیع و معارفه؛

فرماندار جدید شهرستان اهر معرفی شد

ابوالفضل غنی زاده با برگزاری آیین تودیع و معارفه در حضور استاندار آذربایجان شرقی به عنوان فرماندار جدید شهرستان اهر معرفی شد.

به گزارش تبریز گویا، عابدین خرّم ظهر امروز شنبه در آئین تکریم فرماندار سابق و معرفی سرپرست فرمانداری شهرستان اهر، با اشاره به اینکه ارزش افزوده بخش‌های مختلف استان رضایت‌بخش و قابل قبول نیست، افزود: باید متناسب با ظرفیت استان و شهرستان‌ها، ارزش افزوده را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید با تهیه و تدوین نقشه راه مدیریتی شهرستان، ارزش افزوده بخش‌ها را مورد سنجش قرار دهند، افزود: رفاه و ثبات اقتصادی شهرستان به برنامه‌ریزی و رصد هوشمندانه نیازمند است؛ با فعالیت عادی، رشد اقتصادی محقق نمی‌شود و باید با استفاده از توان بخش خصوصی، ظرفیت‌های شهرستانی را فعال کنیم.

خرّم با بیان اینکه رشد اقتصادی هدف‌گذاری‌شده صرفاً با منابع دولتی قابل دسترس نیست، گفت: شهرستان‌ها حتماً باید سهم خود را در این زمینه ایفا کنند؛ برای این مهم، نیروی انسانی باسواد و متخصص لازم است تا صنایع پایین‌دستی و شرکت‌های دانش‌بنیان را در مسیر رشد اقتصادی به کار گیرد.

وی همچنین تشکیل مجمع پیشرفت و عدالت شهرستان‌ها مبتنی بر زیست‌بوم هر شهرستان را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید با هم‌افزایی بخش‌های خصوصی، تعاونی و نخبگان اهتمام ویژه‌ای در راستای پیشرفت قابل قبول داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نظام اسلامی روزبه‌روز در حال پیشرفت و صعود است، گفت: امروز بسیار مهم است که هر کدام از ما چه مسئولیتی در پیشبرد اهداف انقلاب برعهده داریم و چگونه وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

خرّم با بیان اینکه آثار و برکات خون شهید سلیمانی حتی در خارج از کشورهای اسلامی جاری است، گفت: جامعه، دولت و تمدن اسلامی به برکت اقدامات عزت‌آفرین عناصر انقلابی همچون حاج قاسم شکل می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شعار دولت مردمی برای ایران قوی، مبنای مکتبی دارد، افزود: مردم را باید به‌عنوان عماد دین تلقی کرد تا مسیر صحیح انقلاب و جامعه اسلامی طی شود.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های رسول خدابخش، فرماندار پیشین اهر قدردانی و ابوالفضل غنی‌زاده، با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

ابوالفضل غنی‌زاده دارای دکتری تخصصی ( ph.d)حقوق – ادبیات فارسی بوده و در سوابق و فعالیت‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و اجرایی خود عضو هیأت علمی دانشگاه، قائم‌مقام دانشگاه پیام نور استان، مشاور شهردار کلان‌شهر تبریز، مدیریت نظارت و ارزیابی استان، معاونت توسعه و پشتیبانی استان، معاونت آموزشی و فرهنگی استان، ریاست دانشگاه پیام نور شبستر، معاونت دانشگاه آزاد اسلامی اهر، ۲۱ سال سابقه هیأت علمی و اجرایی دارد

از دیگر سوابق وی عضو کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان، استاد نمونه در سال ۱۳۹۹ مؤلف ۷ جلد کتاب، تدوین ۴۳ مقاله علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف حقوق، ادبیات سیاسی و روانشناسی اجتماعی، استاد راهنما و مشاور بیش از ۶۴ عنوان پایان‌نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، عضو کانون نویسندگان کشور اشاره کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها