رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May
سرمربی تیم فوتبال استقلال:

می توانستیم گل های بیشتری به تراکتور بزنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تیمش شایسته کسب سه امتیاز در تبریز بود، گفت: برتر از تراکتور بودیم.

به گزارش تبریز گویا، فرهاد مجیدی شامگاه جمعه بعداز برتری تیمش برابر تراکتور در تبریز به خبرنگاران گفت: بازی مهمی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم.

وی سپس با تاکید بر اینکه از عملکرد مهاجمانم خیلی راضی هستم، افزود: تیم تراکتور تیم جنگنده‌ای است و بازی مقابل این تیم راحت نبود.

مجیدی با اشاره به اینکه ۳ امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم و بابت این موضوع خوشحال هستم، ادامه داد: ما امروز فرصت‌های زیادی ساختیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین ابراز داشت: تراکتور حتی یک ضربه به چارچوب ما هم نداشت اما در مجموع از عملکرد کلی تیمم راضی هستم.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه اینکه چه بازیکنی در زمین باشد و چه بازیکنی نیمکت نشین شود تصمیم بنده است، گفت: من بر اساس نیاز تیم با مشورت کادر فنی تصمیم می‌گیریم چه بازیکنی بازی کند. ما بر اساس این موضوع که با چه تیمی بازی داریم و شرایط آن مسابقه نفرات مد نظر را به میدان می‌فرستیم.

مجیدی سپس با تاکید بر تراکتور تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد، ابراز داشت: تراکتور امروز برای اولین بار با سه دفاع بازی کرد و تا حدودی هم موفق بود اما به هر حال ما برنده بازی شدیم چراکه ما مستحق پیروزی بودیم.

وی با اشاره به اینکه بازی مقابل تیم بزرگ تراکتور سخت بود، ادامه داد: آنها در آینده می‌توانند جایگاه خوبی را کسب کنند و برای این تیم خوب آرزوی موفقیت می‌کنم.

مجیدی در خصوص میزان رضایتش از بازیکنان استقلال گفت: همان چیزی که از بچه‌ها خواستم را اجرا کردند، افتخار می‌کنم که چنین بازیکنانی را دارم ولی به آنها پیغام می‌دهم چیزی تمام نشده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها