رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فرماندار بناب گفت: یکی از افراد شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار مسلح منطقه دستگیر شد.

به گزارش تبریز گویا، رضا لعلی فرماندار بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اراذل و اوباش شرور، سابقه‌دار و مسلح منطقه که سابقه چندین فقره شرارت، اخاذی و آدم ربایی را در کارنامه خود داشت، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار منطقه بود و چندین فقره شرارت و آدم ربایی را در پرونده خود داشت، در نتیجه عملیات غرورآفرین سربازان گمنام امام زمان(عج) در تور اطلاعاتی آنها گرفتار شد و با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده در مخفیگاه خود در یکی از مراکز استان های کشور دستگیر شد.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از اقدام شایسته و شبانه روزی دستگاه های امنیتی به خصوص سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه هشدار می دهیم که انقلاب اسلامی همچنان با قدرت و صلابت در صحنه است و تأمین امنیت مردم خط قرمز ماست و با هیچ یک از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت تعارفی ندارد.

لعلی همچنین در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دستگاه قضایی با تأکید بر اینکه برخورد قاطع با مجریان حرفه ای و اراذل و اوباش و افراد مخل امنیت عمومی جامعه باید در اولویت کار دستگاه قضایی قرار گیرد؛ تصریح کرد: ازدستگاه قضایی انتظار داریم نسبت به برخورد قاطع با افراد خاطی و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه اقدام قاطع نمایند.

این گزارش می افزاید، جمع کثیری از مردم شهرستان بناب با شنیدن خبر دستگیری یکی از اراذل و اوباش باسابقه منطقه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) از دستگاه قضایی برخورد شدید و قاطع با این قبیل افراد را خواستار شدند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها