رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 12:24
  • کد خبر : 2803
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : قدس ظرفیت جهانی دارد/ شکست تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قدس ظرفیت جهانی دارد و تمام فرهنگ ها و ادیان را گرد خود جمع می کند.

به گزارش تبریز گویا، حجت الاسلام سیدرضا تقوی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس تبریز گفت: ظلم بزرگی در فلسطین اتفاق افتاده و باید نسبت به ظلم و کودک کشی در این سرزمین بی تفاوت نباشیم.

وی گفت: امام (ره) روز قدس را اعلام کرد تا این ظلم بزرگ فراموش نشود و مساله فلسطین در وجدان‌ها زنده بماند. روز قدس روز حکومت‌ها نیست و مردم به صحنه می آیند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه روز قدس صف بندی حق مقابل باطل است، افزود: روز قدس روز همبستگی مسلمانان و انسان‌های آزاده بر محور قدس شریف است.

وی ابراز داشت: قدس ظرفیت جهانی دارد و تمام فرهنگ‌ها و ادیان را گرد خود جمع می‌کند. اسرائیلی‌های امروز خود را منتسب به کوه صهیون می‌کنند که حضرت داود (ع) در آن دفن است؛ دروغ می‌گویند، آنها حرام زاده هستند و حتی یهودی هم نیستند.

امروز جوانان غزه مجهز به موشک شده اند

تقوی ابراز داشت: امروز جوانان غزه مجهز به موشک شدند و با قدرت بازدارندگی خود می‌توانند به قلب اسرائیل هجمه کنند.

وی افزود: بخشی از تاریخ و هویت اسلام به فلسطین گره خورده و مستکبران دست به دست هم دادند و عده‌ای آواره را از سراسر جهان جمع کرده و به این سرزمین مسلط کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی خوب می‌داند که زمان بزن و در رو نیست و از اربیل تا سرزمین‌های اشغالی آنها را در نظر داریم و این قدرت مقاومت است، گفت: قدرت مقاومت به برکت انقلاب اسلامی است.

تقوی ابراز داشت: این قدرت باعث شده تا نمایندگان کشورهای مستکبر را یک طرف میز مذاکره نشانده و نمایندگان ملت ایران را طرف دیگر. روزی را خواهیم دید که اسرائیل نابود شده و صهیونیست‌ها از فلسطین بیرون کشانده می‌شوند.

مشکلات کشور با همدلی قابل حل است

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: مشکلات و گرانی‌ها وجود دارد اما در سطح بین الملل دستاوردهای انقلاب بالاتر از این حرف‌ها است. با همدلی مردم و مسئولین و قوای سه گانه، مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان هم نتوانست کاری برای آنها کند چون ما خودمان را شناخته ایم، گفت: پشت سر رهبری وحدت خود را حفظ و مشکلات درون را حل می‌کنیم همانطور که مشکلات بیرون را برای کشورهای منطقه حل کردیم.

دشمن را در داخل کشور خود زمین گیر کردیم

تقوی با اشاره به اینکه ما دشمن را در داخل کشور خود زمین گیر کردیم، گفت: دشمنان با ناتوی فرهنگی در فضای مجازی با تهمت، دروغ پراکنی و متهم کردن نظام می‌خواهند ذهن‌های جوانان امروز را به خود مشغول کنند.

وی افزود: سید شریف آیت الله رئیسی آبروی خود را به میدان آورده و شانه زیر بار کار داده تا مشکلات را حل کند و همه باید کمک کنیم. باید مراقب فضای مجازی و پیاده نظام‌های آنها در این فضا باشیم تا ذهن‌ها را مشغول نکند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها