رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • سه شنبه 3 خرداد 1401 - 14:05
  • کد خبر : 2949
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : شهید باکری و سردار سلیمانی الگوی مدیران شهرداری تبریز باشند

شهردار تبریز گفت: شهید باکری و سردار سلیمانی الگوی مدیران شهرداری تبریز باشند و راه این دو شهید بزرگوار را ادامه دهند.

به گزارش تبریز گویا، یعقوب هوشیار ظهر امروز در اختتامیه همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری در تبریز گفت: این همایش بزرگداشت دو شهید بزرگوار و یک محفل علمی است.

وی ابراز داشت: اگر بتوانیم در این همایش سیره اخلاقی و معنوی شهید مهدی باکری و حاج قاسم را درک کنیم، به توفیق بزرگی نائل آمده‌ایم. شهید باکری ما در مسئولیت شهرداری ارومیه برای نسل امروز مصداق بارز مدیریت جهادی است که روایت‌هایی از درایت، دلسوزی، مردم‌داری از این شهید در شهرداری ثبت شده است.

هوشیار ادامه داد: الگوی درخشان مدیریت جهادی برای نسل‌های متمادی الگویی است که سال‌ها در مجاهدت‌های مخلصانه حاج قاسم در مناطق محروم جنوب تجلی پیدا می‌کند.

وی گفت: در همایش‌ها و نشست‌های متعددی که در حوزه مدیریت جهادی انجام گرفته باید قبول کنیم که از آرمان‌های اصلی این سبک مدیریتی فاصله چشمگیری دارند.

شهردار تبریز ادامه داد: خدمت به مردم از بهترین بسترهای شکل‌گیری و شکوفایی مدیریت جهادی به شمار می‌روند و این در حالی است که ما هنوز نتوانستیم شناخت دقیق از سرمایه‌های خود داشته باشیم.

وی افزود: سیمای مسئله شهر ما از هویت ایرانی و اسلامی فاصله گرفته است. مقصود از کلیه چالش‌های مشابه القای ناکارآمدی و ناامیدی نیست بلکه اشاره به فرصت‌های که در مدیریت جهادی پیش روی ماست، مدیریت ما باید مبتنی بر مدیریت در میدان باشد.

هوشیار در پایان گفت: اگر کاستی و خطری هست باید در وهله نخست متوجه مدیر باشد و اگر کم و کاستی وجود دارد مدیر باید پاسخگو باشد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها