- پنجشنبه 31 شهریور 1401 - 18:34
- کد خبر : 3234
- پیشخوان
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل اساسی سیستم اداری، بیتوجهی به مخاطبان و مراجعان است که موجب نارضایتی میشود، گفت: رضایت مخاطبان یک اصل بوده و به راحتی قابل دسترسی است.
به گزارش تبریز گویا، عابدین خرم در همایش مدیران حراستهای تابعه استانداری آذربایجان شرقی شامل فرمانداریها، بخشداریها و شهرداریها، با حضور استاندار و معاون مرکز حراست وزارت کشور در تبریز با تأکید بر اینکه حراستها باید به عنوان یک ضرورت جدی، سازمان خود را رصد و پایش کنند، اظهار کرد: برخی مسائل و اتفاقات کوچک که ظاهراً بسیار کم اهمیت هستند میتوانند با موج سواری دشمنان تبدیل به شرایط فوق العاده و اگر به موقع کنترل نشوند تبدیل به مسأله امنیتی شوند.
وی تصریح کرد: مدیران حراست باید در شناسایی مسائل درون سازمانی دقیق بوده و با آموزش، شناخت، هماهنگی و همکاری، پیشگیری و تذکر به موقع، جلوی اتفاقات احتمالی را بگیرند.
خرم با بیان اینکه وظیفه اصلی حراست هر سازمان، صیانت از داراییهای معنوی آن است، افزود: حیثیت و کرامت افراد برای ما خیلی مهم است و دارایی معنوی قابل ارزش گذاری نیست.
وی گفت: مدیران حراست برای حفظ امکانات مادی سازمان هم باید برنامه و طرح حفاظتی فعال داشته باشند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل اساسی سیستم اداری، بی توجهی به مخاطبان و مراجعان است که موجب نارضایتی میشود، افزود: رضایت مخاطبان یک اصل بوده و به راحتی قابل دسترسی است.
وی در پایان متذکر شد: حراستها باید امین سازمان باشند و با امین بودن مورد اعتماد قرار میگیرند.
نظرات