رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 8 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

فرماندار اهر با بیان اینکه فضای گفت‌وگو را باید باز کنیم، گفت: مطالبات جوانان دهه‌ هشتادی و نودی مطابق خواست استکبار نیست.

به گزارش تبریز گویا، ابوالفضل غنی‌زاده ظهر جمعه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان اهر با اشاره به این‌که دشمنان در ناآرامی‌های اخیر و اغتشاشات، پروژه کشته‌سازی و ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها و شیعه و سنی راه انداختند، اظهار داشت: برای اینکه بتوانند احساسات مردم را تحریک کنند، از زنان سوءاستفاده کردند و سعی نمودند تا تفرقه ایجاد کنند.

فرماندار اهر افزود: گروه‌هایی همچون منافقین، سلطنت‌طلبان و افرادی که ملت ایران آن‌ها را از کشور اخراج کرده بودند در وقایع اخیر دست به ترور مردم عادی و درگیری مسلحانه زدند. جالب است آنهایی که خون مردم ایران در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس ریخته بودند اکنون مدعی حمایت از ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: اگر سپاه پاسداران اقدام به حملات توپخانه‌ای علیه حزب کومله و دمکرات‌ها نکرده بود، آماده شده بودند تا علیه کشور جنگ به راه بیندازید. اما سپاه مقر تروریست‌ها را مورد هدف قرار داد تا نتوانند امنیت مردم ایران را به خطر بیندازند.

غنی‌زاده بابیان این‌که دشمنان در فضای مجازی سعی کردند تا جو روانی به وجود بیاورند و با صحنه‌سازی، احساسات مردم را تحریک کنند ولی هوشیاری مردم ایران، بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد، گفت: هیچ‌گاه جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را علیه ملت ایران فراموش نمی‌کنیم. متأسفانه برخی‌ها در داخل کشور علی‌رغم آگاهی از جنایت غربی‌ها، با آنها همکاری و علیه ملت و کشور خیانت می‌کنند.

فرماندار اهر تصریح کرد: برخی‌ها در شهرستان اهر با وجود اینکه می‌دانستند راهپیمایی و برنامه‌هایی در محکومیت اغتشاشات برگزار می‌شود. اما حضور نداشتند و پس از اینکه آرامش به کشور بازگشت، خواهند گفت ما در صف اول بودیم و همیشه حضور داشتیم. اما از طرفی دیگر اعضای شورای تأمین شهرستان و به ویژه دادستان، رئیس دادگستری، سپاه و نیروی انتظامی معتقدند باید از آرامش و امنیت مردم دفاع کنیم.

وی با تأکید بر این‌که مطالبات نوجوانان دهه‌ی نودی و هشتادی، مطالبق استکبار جهانی نیست، ابراز داشت: در مدیریت شهرستان اهر نظر جوانان و نوجوانان برای ما مهم است، چون آینده شهر و کشور متعلق به جوانان است. معتقدم باید پای سخنان نوجوانان دهه‌ی هشتادی و نودی بنشینیم و به این قشر جوان اعتماد کنیم.

غنی‌زاده افزود: در شهرمان و کشورمان نیاز به گفت‌وگو داریم و بایستی فضا را برای گفت‌وگو باز کنیم. چنانچه اگر برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد تفرقه را خنثی کنیم، همین جوانان مقابل طرح دشمن در سوریه‌سازی ایران خواهند ایستاد. توطئه‌های دشمنان در ایجاد جنگ داخلی و ترکیبی کاملاً حساب شده و با هدف تجزیه دنبال می‌شود از این‌رو اختلاف و تنش در کشور به نفع هیچ گروهی نیست.

فرماندار اهر با ذکر این‌که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بر استفاده از جوانان در عرصه‌های مدیریتی تأکید کرده‌اند، خاطرنشان کرد: حضور و خروش نوجوانان دهه‌ی هشتادی و نودی در صحنه‌ها قابل تقدیر است. ما به جوانان اعتماد داریم، چراکه همین جوانان ثابت کرده‌اند که نسبت به حیله‌های دشمنان آگاهی دارند و فریب تبلیغات گسترده رسانه‌ای را نمی‌خورند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها