رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May
  • یکشنبه 8 آبان 1401 - 08:24
  • کد خبر : 3764
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : راهپیمایی پرشور دانشگاهیان تبریز در محکومیت اغتشاشات اخیر
دانشجو بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است

راهپیمایی پرشور دانشگاهیان تبریز در محکومیت اغتشاشات اخیر

دانشگاهیان دانشگاه‌های تبریز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در دانشگاه تبریز، با برگزاری راهپیمایی جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) و همچنین اغتشاشات را محکوم کردند.

به گزارش تبریز گویا ، دانشگاهیان دانشگاه‌های تبریز در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ و اقدامات هنجارشکنانه اخیر پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه تبریز با راهپیمایی عظیم خود، انزجار خود را از این حرکت اعلام کردند و جنایت حرم مطهر احمد بن موسی (ع) را محکوم کردند.

دانشجویان اعم از دختر و پسر که اغلب آنها دختر بودند، در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی را با خود حمل می‌کردند و با سر دادن شعارهایی، اقدامات اغتشاشگران در اهانت به قرآن و مقدسات، آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، برداشتن حجاب از سر زنان، و وارد آوردن خسارت به اموال عمومی و بیت المال را محکوم کردند.

این دانشجویان و دانشگاهیان در محکومیت آشوب و ناآرامی‌های اخیر در کشور در حمایت از نظام جمهوری اسلامی با تجمع و راهپیمایی، شعارهایی از جمله «فتنه‌گر بی‌ریشه نظام عوض نمیشه»، «توپ و تانک فشفشه، تبریز دمشق نمیشه»، «دانشگاه بی‌قانون نمی‌خوایم، نمی‌خوایم»، «ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم» و «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» سردادند.

این افراد دست نوشته‌هایی در حمایت از نیروی انتظامی، و لزوم حفظ حجاب و عفاف در جامعه از جمله «زن، زندگی، عزت» و «شما که آشوب بلدین جواب ارتینو بدین» و «دانشجو که اراذل اوباش نیست، دانشگاه میدون اغتشاش نیست» را با خود حمل می‌کردند.

این تجمع از مسجد دانشگاه تبریز شروع و تا میدان عروج دانشگاه ادامه داشت و دانشگاهیان سراسر تبریز حضور داشتند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها