رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • پنجشنبه 3 آذر 1401 - 10:23
  • کد خبر : 3880
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : احکام رتبه بندی فرهنگیان آذربایجان شرقی صادر شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: احکام کارگزینی ترمیم حقوق و رتبه آموزشیار معلم برای اکثریت مطلق معلمان شاغل مشمول رتبه بندی صادر شده است.

به گزارش تبریز گویا ، علیرضا صیادی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فرآیند صدور احکام رتبه یک، تقریباً برای همه همکاران شاغل مشمول رتبه بندی صادر شده و صدور احکام اندک باقی مانده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به انجام مراحل مختلف تعیین رتبه معلمان در سامانه رتبه بندی و ارزیابی مدارک و مستندات معلمان توسط ارزیابان حرفه‌ای و کارگروه‌های مربوطه و در نهایت هیأت‌های ممیزی، امیدواریم طی ماه‌های آینده، رتبه واقعی معلمان استان مشخص و احکام کارگزینی مربوطه صادر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تشریح کرد: با توجه به تلاش‌های شبانه روزی همکاران استان و نواحی و مناطق، عملکرد آذربایجان شرقی در فرایند صدور احکام رتبه بندی جزو استان‌های پیشتاز است.

وی درباره احکام بازنشستگان نیز گفت: برای همکاران عزیز بازنشسته بعد از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، فعلاً حکمی صادر نشده است و در آذر ماه، این مهم نیز میسر خواهد شد.

صیادی اضافه کرد: در خصوص همکاران انتقالی موقت و دائم با توجه به نیاز تبادل فایل انتقالی بین مناطق مبدا و مقصد قسمت اعظم کار انجام شده است و در مواردی اندک باقی مانده نیز تلاش می‌شود تا آذرماه این مشکل نیز حل شود.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ صدور احکام از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بوده و با توجه به پرداخت علی الحساب ۹ ماهه قبلی به حساب همکاران، سه ماه از مقدار پرداخت شده بابت سه ماه نخست امسال از مجموع پرداختی مزایای رتبه بندی کسر شده و تاریخ اجرای احکام ترمیم حقوق نیز از ابتدای مهر جاری بوده و معوقات آن نیز همانند رتبه بندی اعمال شده است.

وی همچنین افزود: پرداخت معوقه احکام ماههای قبل همکاران منتقلی داخل استان در شش ماهه اول سال توسط منطقه مبدا صورت می‌گیرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها