رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • دوشنبه 28 آذر 1401 - 12:14
  • کد خبر : 3924
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : اولین اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی در آذرشهر تشکیل شد
رئیس اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی:

اولین اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی در آذرشهر تشکیل شد

تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: اولین اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی در شهرستان آذرشهر تشکیل شد.

به گزارش تبریزگویا، هادی فرجی آزاد در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان آذرشهر که به ریاست شمسعلی محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر و با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، رحیم مهردادی مدیر تعاون روستایی استان تشکیل شد، افزود: شهرستان آذرشهر، اولین شهرستان در استان آذربایجان شرقی است که در آن اتاق اصناف کشاورزی شهرستان شروع به فعالیت می کند.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی استان از همیاری و همکاری فرماندار شهرستان آذرشهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دبیر کمیسیون نظارت استان، قدردانی کرد و گفت: در پرتو این همکاری ها امروز شاهد تشکیل اتاق اصناف کشاورزی درشهرستان آذرشهر هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: اتاق اصناف کشاورزی برای هویت بخشی به فعالین بخش کشاورزی درشهرستان‌ها درحال شکل گیری است و امیدوارم با تشکیل کمیسیون‌های نظارت در اتاق نقش ویژه ای در نظارت و بازرسی بازار محصولات کشاورزی ایفا نماید.

اکبر فتحی با اشاره به اینکه تلاش می شود از ظرفیت تشکل ها در بخش کشاورزی به نحو احسن استفاده شود افزود: اتاق اصناف برای تسهیل و تسریع حل مشکلات کشاورزان و حمایت از آنهاست و سعی می کنیم در شهرستان‌های دیگر استان نیز  این اتاق تشکیل شود.

 محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر نیز با اشاره به ظرفیت های کشاورزی و دامپروری شهرستان و همت مردمی در این حوزه خواستار توجه بیش از پیش استانی برای شکوفایی این ظرفیت ها و استفاده بهینه از این توانمندی ها در جهت توسعه اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد جامعه و خانواده ها شد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها