رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز خبر داد؛

پیشرفت ۷۶ درصدی عملیات اجرایی ایستگاه متروی قونقا در تبریز

مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز از پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی و تفاوت ایستگاه قونقا با سایر ایستگاه‌های خط یک از لحاظ نوع سازه، حجم خاکبرداری و بتن‌ریزی و اجرای تونل خبر داد.

​به گزارش تبریزگویا، یعقوب وحیدکیا با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارگاهی و کنترل پروژه در ایستگاه قونقا (شماره ۱۳) خط یک متروی تبریز بیان کرد: این ایستگاه با مساحت ۱۲۶۰۰ متر مربع، دارای سه طبقه (سکوی سوارشدن، بلیط‌فروشی و چند منظوره تجاری) و سه دسترسی (دو ورودی جنوبی و یک ورودی شمالی) و از نوع ایستگاه ساحلی است که به لحاظ ساختار متفاوت و حجم کارهای زیاد، پیچیدگی خاصی نسبت به سایر ایستگاه‌ها دارد.

 پیشرفت ۷۶ درصدی عملیات اجرایی ایستگاه متروی قونقا در تبریز

وی افزود: تمامی فعالیت‌های عمرانی این ایستگاه به صورت دستی در زیر زمین انجام می‌شود و مانعی برای تردد و ایجاد ترافیک شدید از قبال احداث ایستگاه در این منطقه نداریم.

وحیدکیا خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه ایستگاه‌ قونقا در ۲۵ متر عمق زمین به صورت دستی انجام می‌گیرد، دقت و تخصص را در کمیّت و کیفیت فعالیت‌های عمرانی می‌طلبد.

وی اضافه کرد: تلاش داریم با لحاظ تدابیر لازم و تلاش‌های شبانه‌روزی، ایستگاه مزبور را طبق زمان‌بندی در آخر بهمن ماه به اتمام برسانیم. ​

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها