رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی:

سراب ظرفیت تبدیل شدن به قطب تولید گیاهان دارویی را دارد

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بهره گیری از طب تلفیقی گفت: سراب ظرفیت تبدیل شدن به قطب تولید گیاهان دارویی کشور را دارد.

به گزارش تبریز گویا ، یوسف داودی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دوره کرونا بزرگترین تجربه نظام سلامت کشور بود گفت: در ایام فراگیری و شیوع کرونا جامعه سلامت سربلند بیرون آمده و باید تجربیات این دوره مستند نگاری شود و در برنامه ریزی های بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، طب ایرانی و سنتی را نیز در دستورکار قرار داده و قصد دارد تا به صورت علمی و بر پایه دانش روز این حوزه را سازماندهی کند تاکید کرد: امروزه باید پژوهشگران و دانشمندان حوزه طب با مطالعه و تحقیق؛ طب تلفیقی را مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم سراب بحث توریسم سلامت را نیز مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: خوشبختانه وزارت بهداشت با تدوین طرح جامع توسعه عدالت و تعالی سلامت نسبت به گسترش دستیابی به خدمات سلامت و بهداشت در شهرستان‌ها توجه ویژه نشان می‌دهد.

عضو قوه مقننه کشور با بیان اینکه در حوزه گیاهان دارویی نیز باید برنامه ریزی اصولی صورت گیرد یادآور شد: شهرستان سراب می‌تواند به قطب سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی تبدیل شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها