رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

ضرورت بررسی دقیق حمله به سفارت جمهوری آذربایجان

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس با تأکید بر این که حادثه رخ داده در سفارت آذربایجان را به شدت محکوم می‌کنیم، گفت: امیدواریم با اعلام نتایج دقیق بررسی‌ها علت اصلی مشخص شود.

به گزارش تبریز گویا، روح الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز ضمن اشاره به حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران اظهار داشت: این حادثه ناگوار را به شدت محکوم و از اتفاق رخ داده اظهار تأسف می‌کنیم.

وی تاکید کرد: از دستگاه‌های مربوطه انتظار داریم این موضوع را به دقت و تا حصول نتیجه دقیق و زوایای مختلف آن را پیگیری و بررسی کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به روابط عمیق بین دو کشور افزود: روابط دو کشور همسایه ایران و آذربایجان بسیار مهم و ارزشمند و حفظ این روابط برای ما بسیار حائز اهمیت است.

متفکرآزاد، اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی دو ملت را یادآور شد و خاطرنشان کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان طی سال‌ها حُسن همجواری، عمیق‌تر از آن است که چنین اتفاقاتی موجب فاصله‌گیری آنها از یکدیگر شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تأکید مجدد بر این نکته که حادثه رخ داده را به شدت محکوم می‌کنیم، گفت: اطمینان داریم عقلانیت حاکم بر فضای حکمرانی دو کشور اجازه وارد شدن خدشه به روابط دو جانبه را نخواهد داد و امیدواریم با اعلام نتایج دقیق بررسی‌ها علت اصلی این اقدام را مشخص سازد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها