رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شهردار تبریز در گفتگو با خبرنگاران به تشریح عملکرد مدیریت شهری در زلزله خوی پرداخت

به گزارش تبریز گویا یعقوب هوشیار در این گفتگو اظهار کرد: شهرداری تبریز از اولین ساعات وقوع زلزله خوی در کنار مردم زلزله‌زده این شهر بوده و ضمن نیازسنجی از وضعیت موجود اقدام به تهیه اقلام ضروری اولیه برای مردم این شهر کرده است.

وی افزود: مناطق دهگانه شهرداری تبریز به همراه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از اولین روز وقوع زلزله خوی اقدام به تشکیل قرارگاه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مردم خوی کردند.

هوشیار با اشاره به همراهی و اعتماد مردم به‌خصوص هنرمندان شهر به خادمین شهرداری تبریز در گردآوری کمک‌های بشردوستانه نیز گفت: علاوه بر کمک‌های کارکنان مناطق دهگانه شهرداری تبریز، ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز توسط مناطق برپا شده و مردم ولایتمدار و نوع‌دوست تبریز همچون همیشه پای ثابت این همدلی بزرگ هستند.

وی اضافه کرد : تا به امروز اقلام جمع‌آوری شده همچون پتو، بخاری برقی، آب معدنی، لباس زمستانی، مواد غذایی و دیگر اقلام ضروری به شهر خوی ارسال شده و این فرایند همچنان ادامه دارد.

هوشیار با اشاره به ارسال ۲۱ چشمه سرویس بهداشتی به شهر خوی نیز اعلام کرد: بر اساس نیازسنجی به عمل آمده در کنار مواد غذایی اقلام گرمایشی، شهرداری تبریز نسبت به ارسال اقلام بهداشتی و همچنین ارسال ۲۱ چشمه سرویس بهداشتی به این شهر اقدام کرده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، جمعه چهاردهم بهمن ضمن حضور در شهر خوی، به منظور بررسی دقیق اوضاع و نیازسنجی و ارسال هدفمند اقلام مورد نیاز بازدیدی از شهر و روستاهای زلزله‌زده خوی خواهیم داشت

هوشیار تأکید کرد: علاوه بر ارسال کمک‌های اولیه و اقلام ضروری برای ارائه خدمات بیشتر لایحه‌ای با قید دو فوریت یه صحن شورا خواهیم برد تا در اسرع وقت نسبت به ارسال کمک‌های بیشتر اقدام کنیم.

وی یادآور شد: تا آخرین لحظه و با تمام توان خود در کنار هموطنان عزیزمان در شهرستان خوی بوده و هیچگاه آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها