رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

شهرام دبیری در جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز با اشاره به اینکه در تابلوهایی که اخیرا نصب شده، مواردی وجود ندارد که در آن عنوان شهید قید نشده است، گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد در قید نشدن عنوان شهید در تعدادی  تابلوهای معابر، عمدی وجود نداشته و عمدتا مربوط […]

شهرام دبیری در جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز با اشاره به اینکه در تابلوهایی که اخیرا نصب شده، مواردی وجود ندارد که در آن عنوان شهید قید نشده است، گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد در قید نشدن عنوان شهید در تعدادی  تابلوهای معابر، عمدی وجود نداشته و عمدتا مربوط به سال های قبل است.

او گفت: با این وجود مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته که تمام تابلوها بررسی، بازبینی و در صورت وجود مغایرت اصلاح شود.

دبیری با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم چنین اتفاقاتی حتی به صورت غیر عمد رخ بدهد گفت: کمیته ای باید در مجموعه شهرداری تشکیل شود تا پس از نصب تابلوها بر محتوای آنها نظارت کند.

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز شهر تبریز ادامه داد: طرح کوچه میزین افتخاری نیز در مجموعه شهرداری در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا اجرا می شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها