رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
رئیس سبک مبارزان جمهوری اسلامی ایران خبرداد؛

تبریز میزبان مسابقات کشوری سبک مبارزان

رییس سبک مبارزان جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اسفند ماه سال جاری مسابقات کشوری برگزار خواهد شد، گفت: تبریز میزبان این مسابقات خواهد بود.

به گزارش تبریز گویا ، حسن علیزاده صبح شنبه با اشاره به میزبانی شهر تبریز از مسابقات کشوری سبک مبارزان افزود: این مسابقات با اعلام آمادگی حدود یک هزار نفر ورزشکار از بیست و پنج استان کشور در ۲ بخش بانوان و آقایان از یکم تا پنجم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

رئیس سبک مبارزان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: یکم اسفند ماه ورود ورزشکاران بانوان از دوم تا سوم اسفند ماه مسابقات بانوان انجام گرفته و همچنین روز سوم اسفند ورود شرکت کنندگان آقا بوده و چهارم و پنجم اسفند ماه مسابقات بخش آقایان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی با اشاره به حضور نزدیک به ۲ ساله خود در ریاست هیأت و تمام تلاش اش در راستای پیشرفت ورزش‌های رزمی استان و دست یافتن به جایگاه واقعی در سطح کشوری، عنوان کرد: به لطف خداوند و تلاش همه همکاران در هیأت ورزشی و همچنین تک تک ورزشکاران رزمی استان، هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی از رتبه بیست و یکم به رده پنجم کشوری دست یافته است.

یوسف جاویدان یادآور شد: تیم اعزامی آذربایجان شرقی در مسابقات کیک بوکسینگ کشوری که در شهر تهران در حال برگزاری است برای کسب موفقیت تلاش می‌کند.

وی همچنین از برگزاری رقابت‌های موتای و کیک بوکسینگ در مسابقات جام پرچم خبر داده و خاطرنشان کرد: محل استقرار سبک مبارزان کشوری شهر تبریز است.

رئیس گروه سبک مبارزان آذربایجان شرقی اذعان داشت: میزان علاقه مندی ورزشکاران رزمی برای حضور در مسابقات کشوری سبک مبارزان آنقدر زیاد است که از شهر اصفهان حدود سه اتوبوس رزمی کار برای شرکت در این رقابت‌ها راهی تبریز خواهند شد.

موسی علیزاده عنوان کرد: مسابقات کشوری سبک مبارزان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

علیزاده اظهار داشت: این رقابت‌ها هم بصورت تیمی و هم به صورت انفرادی پیگیری خواهد شد همچنین فایتر های رزومه دار هر استان بصورت سوپر فایت با هم به رقابت خواهد پرداخت و در این رویارویی به هیچ وجه دو فایتر از یک استان با هم مبارزه نخواهند کرد و مسابقات تیمی بصورت رندومی و از طریق نرم افزار تهیه شده برای مسابقات و ثبت نام ورزشکاران انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در امر برگزاری این مسابقات، اذعان داشت: سالن ورزشی ستارخان واقع در خیابان یکه دکان تبریز با ۳۰ درصد ظرفیت در اختیار انجمن سبک مبارزان خواهد بود و تمامی عوائد برگزاری این مسابقه برای زلزله زدگان شهر خوی اهدا خواهد شد.

علیزاده بیان کرد: فینال مسابقات و سوپر فایت روز جمعه پنجم اسفند ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۲ شب برگزار خواهد شد که حضور تماشاگران در این مسابقه بلامانع می‌باشد.

وی با اشاره به نبود اسپانسر در این مسابقات توضیح داد: در تلاش هستیم تا نهادی را با خود همراه کنیم ولی تا آن موقع صفر تا صد برگزاری مسابقات از جیب شخصی استفاده می‌کنیم و جوایز این مسابقات به صورت نقدی نبوده و کمربندهای طلایی در نظر گرفتیم.

کریم سامبورانی عضو هیئت رئیسه انجمن سبک مبارزان کشور با بیان اینکه بیشتر اعضای این رشته ورزشی از بین محرومین و مستضعفین جامعه می‌باشد، افزود: فرزندان افراد پولدار دنباله روی این رشته رزمی نبوده و متأسفانه هیچ یک از مسئولین ورزشی هم در طول تاریخ فعالیت این نوع سبک مبارزه حمایت و همراهی نکرده اند و این موضوع جای گلایه دارد و امیدوارم با برگزاری مسابقات کشوری سبک مبارزان در شهر تبریز حداقل نگرش مثبتی در مسئولین ایجاد بگردد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها