رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 18:40
  • کد خبر : 4893
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : بهره برداری از پل ولایت در عید بزرگ نیمه شعبان
استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد:

بهره برداری از پل ولایت در عید بزرگ نیمه شعبان

استاندار آذربایجان‌شرقی تکمیل و بهره برداری از پل ولایت را موجب تسهیل در تردد شهروندان و مردم ساکن در شرق تبریز دانست و گفت: روند اجرای این پروژه مهم شهری به صورت مطلوب و بی وقفه در حال پیگیری است.

به گزارش تبریز گویا ، سردار عابدین خرم در بازدید از پروژه پل ولایت که به همراه یعقوب هوشیار شهردار تبریز انجام یافت، اظهار کرد: شرق تبریز به سبب قرارگیری شهرک‌های مسکونی و مهمترین ورودی شهر، نیازمند توجه هر چه بیشتر و برنامه ریزی برای کنترل ترافیک بوده که بهره برداری از پل ولایت می تواند در حل گشایش گره ترافیکی در این نقطه نقش مهمی ایفا کند.

وی با قدردانی از اجرای به موقع پروژه‌های عمرانی شهری خاطرنشان کرد: نصب تابلوهای روزشمار و زمانبندی دقیق برای اجرای پروژه ها، ضمن اطلاع رسانی برای شهروندان همچنین می تواند رضایتمندی آنها را به دنبال داشته باشد.

خرم در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و مسیرگشایی‌های انجام یافته توسط شهرداری تبریز گشایش خوبی در زندگی شهروندان ایجاد می شود.

شهردار تبریز نیز در این بازدید با اشاره به مشخصات پروژه پل ولایت تصریح کرد: پل ولایت به طول ۴۴۰ و عرض ۲۴ متر یکی از بزرگترین پل‌های بتنی منطقه به شمار می آید و برای تملک و عملیات عمرانی این پروژه مهم ترافیکی در شرق تبریز، ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

یعقوب هوشیار افزود: با اجرای بزرگراه ولایت از تقاطع خیابان استاندارد تا سه راهی اهر، شهرک های شرق تبریز از بن بست خارج می شوند.

به گفته هوشیار، پل ولایت بر اساس روزشمار اعلام شده همزمان با نیمه شعبان امسال به بهره برداری خواهد رسید و هم اکنون عملیات اجرایی بدون وقفه و به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها