رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 11:44
  • کد خبر : 4958
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی معادلات انتخابات اتاق بازرگانی تبریز را بر هم می‌زند

با ورود رسمی وحیدزاده مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی به کارزار انتخاباتی اتاق بازرگانی تبریز پیش بینی می‌شود معادلات این انتخابات بر هم بخورد.

به گزارش تبریزگویا، در این روزهای اخیر که بازار انتخابات اتاق بازرگانی تبریز داغ شده بود و دو ائتلاف در حال رقابت با هم بودند، ورود رسمی وحیدزاده مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی به عنوان لیدر و سرتیم ائتلاف «نهال نو، ریشه کهن با تراکتور» که متشکل از صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خوشنام و کاربلد است، معادلات رقبا را برهم زده است.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی درحالی به کارزار انتخاباتی اتاق بازرگانی تبریز وارد شده که در ماه‌های اخیر شاهد موفقیت‌های مهمی در این مجموعه صنعتی بودیم تا جایی که بسیاری از فعالان اقتصادی و صنعتی استان چندین مرتبه از وی برای حضور در انتخابات اتاق تبریز دعوت کرده بودند.

و حالا امروز شاهد حضور وحیدزاده به عنوان یک چهره شناخته شده صنعت کشور در انتخابات پارلمان اقتصادی شهر تبریز هستیم که با استقبال شدیدی نیز از سوی اعضای اتاق روبه رو شده است و پیش بینی می‌شود با حضور وحیدزاده در انتخابات آمار مشارکت کنندگان نیز سیر صعودی داشته باشد.

وحیدزاده با افزایش تولید و صادرات طی یک سال و نیم حضور خود در مدیریت تراکتورسازی ایران بیش از ۶۰ میلیون دلار ارز وارد کشور کرده و در حال حاضر زمین‌های کشاورزی بیش از ۲۵ کشور دنیا با محصولات تولیدی تراکتورسازی در ایران شخم زده می‌شود.

وحیدزاده با افزایش تولید تراکتور از ۲۲ هزار دستگاه به ۳۵ هزار دستگاه طی یک سال گذشته زمینه اشتغال مستقیم ۵۰۰ نفر را صرفاً در مجموعه تراکتورسازی فراهم کرده تا جایی که هم اکنون ۵۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۲۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم در این مجموعه بزرگ صنعتی مشغول به کار هستند و وحید زاده با مدیریت خوب خود در این گروه صنعتی چرخ‌های اقتصادی نزدیک به ۶۰۰ واحد صنعتی، تولیدی و قطعه سازی را در آذربایجان شرقی و کشور به گردش در آورده است.

بدون شک حضور وحیدزاده در اتاق بازرگانی تبریز باتوجه به وزن و جایگاه تراکتورسازی و توان بالای مدیریتی وی، حیات خلوت خیلی‌ها را برهم خواهد زد و انحصار طلبی را از بین خواهد برد.

وحیدزاده معتقد است اتاق بازرگانی، جایگاه و منافع حاصل از آن باید شامل تمامی فعالان اقتصادی چه صنعت، اقتصاد، چرم، کفش، طلا و صنوف مختلف باشد.

بدون شک باید این تجربه و مدیریت موفق را برای شهر و کشورمان غنیمت بدانیم و از آن بهره مند شویم چراکه وحیدزاده در سطح کشور نیز می‌تواند در اتاق ایران حرفی برای گفتن داشته باشد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها