رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • سه شنبه 16 اسفند 1401 - 18:12
  • کد خبر : 4968
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : میزبانی کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی از نمایشگاه کسب‌وکارهای کوچک
همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی انجام شد؛

میزبانی کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی از نمایشگاه کسب‌وکارهای کوچک

همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نمایشگاه دست آوردها، آثار و تولیدات کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش تبریز گویا ، همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، امروز سه شنبه نمایشگاه دست آوردها، آثار و تولیدات کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی با حضور زهرا کوهی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی؛ علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی؛ اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و جمعی از کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی و کوچک در کتابخانه عمومی شهریار تبریز برگزار شد.

اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در سیاست جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور کارکرد کتابخانه‌ها تغییر کرده و آن تصوری که از کتابخانه به عنوان یک محیط آرام و همراه با سکوت که در آن تنها امانت کتاب اتفاق می‌افتد یا با سالن مطالعه تعریف می‌شود تغییر کرده است.

بابایی افزود: ما نیز در کتابخانه های عمومی استان بر همین اساس به باز تعریف از کتابخانه، خدمات و ایجاد برنامه‌ها و طرح‌های متنوع فرهنگی اقدام کرده ایم که یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه حمایت از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک است. وی مهمترین هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را معرفی و شناساندن صاحبان مشاغل و برقراری ارتباط مؤثر میان آنها دانسته و از آمادگی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مشاغل مختلف در محیط کتابخانه ها خبر داد.

گفتنی است نمایشگاه دست آوردها، آثار و تولیدات کسب و کارهای کوچک همزمان با کتابخانه شهریار شهرستان تبریز در سایر کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از جمله کتابخانه های عمومی امام خمینی (ره) صوفیان در شهرستان شبستر، شهید رجایی در شهرستان عجب شیر، خواجه محمد خوشنام خواجه در شهرستان هریس، شیخ شهاب الدین اهری در شهرستان اهر و … نیز به صورت همزمان آغاز به کار کرده و همه روزه از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه برای بازدید عموم دایر می‌باشد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها