رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • شنبه 20 اسفند 1401 - 17:52
  • کد خبر : 5018
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : تولید ۲۵ میلیون نهال در آذربایجان شرقی طی سال آینده
استاندار آذربایجان شرقی خبرداد؛

تولید ۲۵ میلیون نهال در آذربایجان شرقی طی سال آینده

استاندار آذربایجان شرقی از تولید ۲۵ میلیون نهال در آذربایجان شرقی طی سال آینده خبرداد.

به گزارش تبریز گویا ، عابدین خرّم با حضور در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با تبریک هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: الحمدلله فرهنگ درختکاری و فرهنگ حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان رشد روزافزونی پیدا کرده و به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

وی افزود: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست به عنوان سرمایه نسل‌ها است و طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال آینده در راستای همین اصل مهم است.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: درختکاری یک سنت حسنه است و طرح بزرگ مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور با دستور رئیس جمهوری برنامه‌ریزی شده و تلاش‌ها برای تحقق این امر مهم قابل تقدیر است.

خرّم به اقدامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در تولید نهال اشاره کرد و افزود: اداره کل منابع طبیعی استان برای سال آینده تولید ۲۵ میلیون نهال را برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: این طرح بزرگ توسط اقشار مختلف مردم اجرا می‌شود و همه اقشار در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند. ما ضمن اینکه این نهال‌ها را می‌کاریم، باید در نگهداشت و حفظ آن‌ها هم تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه در سطح استان این حرکت به یک فرهنگ تبدیل شده است و امیدوارم با تحقق این امر مهم شاهد احیای منابع طبیعی و افزایش سرانه فضای سبز در استان باشیم.

خرّم در پایان از اصحاب مطبوعات و رسانه‌ها دعوت کرد با فرهنگ‌سازی به این حرکت بزرگ کمک کنند تا حفظ منابع طبیعی و محیط زیست به عنوان یک وظیفه عمومی تلقی شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین سه اصله نهال میوه در محوطه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان غرس کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها