رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

پلمب ۷ واحد صنفی و توقیف ۹ خودرو به دلیل بی‌حجابی در آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از پلمب ۷ واحد صنفی و توقیف ۹ خودرو به دلیل بی‌حجابی در استان خبر داد.

به گزارش تبریزگویا، حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  با بیان اینکه طرح مقابله با کشف حجاب همزمان با سراسر کشور از ۲۶ فروردین امسال شروع شده و در حال اجرا است، اظهار کرد: در چهارچوب اجرای قانون برای حفظ ارزش ها و تقویت سلامت روانی جامعه پلیس استان بر اساس قانون طرح مقابله با کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: از معدود کسانی که با بی‌توجهی سیمای اخلاقی جامعه را خدشه دار می کنند انتظار می رود ضمن رعایت دقیق قانون و هنجارهای جامعه به حقوق سایر افراد احترام گذاشته و از رفتارهایی که سیمای معنوی جامعه را لکه دار می نماید پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی استان به نتایج اجرای این طرح در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون به مالکان چند صد دستگاه خودروی سواری که در آنها کشف حجاب مشاهده شده پیامک ارسال شده که بیش از ۹۰ درصد آنها تمکین کرده و به تذکر پلیس توجه کرده اند اما ۹ دستگاه خودرو که به تذکرات پیامکی توجهی نداشتند بصورت سیستمی توقیف شده اند.

ارشدترین مقام انتظامی استان با بیان اینکه قبل از اجرای طرح جلسات متعددی با متصدیان و نمایندگان صنوف و اماکن عمومی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: همکاری اصناف و رعایت متصدیان واحدهای صنفی بی نظیر بوده که در این خصوص از همه آنان تشکر و قدردانی می کنیم.

عبدی به بازدید بیش از ۱۳۰۰ واحد صنفی در این مدت اشاره کرد و گفت: به صاحبان ۶۵ واحد صنفی پیامک ارسال شده که اکثر آنان تمکین کرده اما فقط ۷ واحد صنفی به علت بی‌توجهی به قانون پلمب شده اند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عموم شهروندان در همکاری با پلیس استان در اجرای طرح مقابله با کشف حجاب تاکید کرد:از همه بانوان و دختران عزیز استان در خواست داریم تا با رعایت پوشش مناسب پلیس را در اجرای این طرح یاری کنند و دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس و ناامید سازند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها