رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

همایش فینوکام Finocom ۲۰۲۳ به عنوان مهم ترین رویداد سراسری و منطقه ای در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

​به گزارش تبریزگویا، رئیس این همایش در جمع خبرنگاران گفت: رسالت اصلی اولین همایش تخصصی فین تک در منطقه شمالغرب کشور با عنوان فینوکام ۲۰۲۳، کمک به پیشبرد پروژه های فین تک در کشور، حمایت از گسترش فعالیت های تحقیق و توسعه علمی در حوزه های مختلف صنعت فین تک و ایجاد زمینه های مناسب برای تعاملات بهینه شرکت های تامین مالی و سکوهای تامین مالی جمعی، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داوطلب سرمایه گذاران فرشته سرمایه گذاران خطرپذیر جلب مشارکت مراکز رشد با شتابدهنده ها و نهایتاً جذب مشارکت حداکثری بانک ها جهت ارائه ابزارهای مناسب تامین مالی برای ارتقاء کمی و کیفی شرکتهای برتر و فعال در اکوسیستم فین تک است.

شرکت های برتر حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی ایران در تبریز گردهم می‌آیند

حامد حافظی افزود: فینوکام ۲۰۲۳ که به همت دانشگاه تبریز و مرکز نوآوری این دانشگاه و همکاری شرکت آل سات پرداخت برگزار می شود بر این باور است که قطعاً تجمیع ایده های نوین استارتاپ ها با همگام و همراه شدن شرکت های تامین مالی گامی بلند در راستای ارتقای سطح محصولات و خدمات حوزه های مختلف فین تک در ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: محورهای این همایش تخصصی در ۷ شاخه «پی تک» صنعت پرداخت الکترونیک و پرداخت آنلاین، «کریپتو تک» پول و ارزهای رمزنگاری شده و سیستم های مبتنی بر بلاکچین، «لند تک» sfc تامین مالی زنجیره ای، vc سرمایه گذاری جسورانه و bnpl تامین مالی خرد، «ولث تک» پلتفرم های مدیریت ثروت و مدیریت مالی شخصی، «اینشیورتک» سامانه های توسعه بیمه های آنلاین، «رمیتنس» فناوری انتقال پول در سطح بین المللی، «رگ تک» فناوری های مربوط به قانون گذاری و تسهیل گری مجوز ها خلاصه می شود.

شرکت های برتر حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی ایران در تبریز گردهم می‌آیند

حافظی خاطرنشان کرد: آینده آذربایجان شرقی در حوزه فین تک بسیار امیدوارکننده خواهد شد لذا تیم سازی بخشی از مسیر موفقیت استارتاپ های جدید است و به همین منظور نباید شرکت های استانهای شمالغرب ثابت و ساکن بمانند و به حرکت علمی خود ادامه دهند و از حضور در میدان و سهم بازار واهمه نداشته باشند.

به گفته رئیس این رویداد علم استارتاپی، همایش فینوکام با برگزاری نشست های تخصصی تجاری و شبکه سازی در حوزه فین تک و ارائه گواهینامه رسمی قابل استعلام به شرکت کنندگان در کارگاه های تخصصی، از ویژگی های این برنامه است.

شرکت های برتر حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی ایران در تبریز گردهم می‌آیند

شایان ذکر است علاقمندان به حوزه فین تک و افزایش دانش به روز مبادلات مالی بین المللی و تامین مالی می توانند تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس www.finocom.org ثبت نام نموده و یک هفته پس از آن در تالار وحدت دانشگاه تبریز شاهد برگزاری همایش باشند. ​

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها