رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 11:03
  • کد خبر : 5389
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : نخستین سمینار تخصصی مدیریت تشریفات در تبریز برگزار شد

نخستین سمینار تخصصی مدیریت تشریفات به همت انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی و با حضور مقامات استانی، فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه در تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریزگویا، در این سمینار که در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شد، احمد یحیایی ایله ای، چهره مطرح حوزه روابط عمومی کشور به بررسی و ارائه نکات مهم در خصوص تشریفات در حوزه روابط عمومی پرداخت.

وی با تاکید بر نقش سازنده رعایت اصول تشریفات در ارتقای عملکرد فعالان روابط عمومی گفت: تشریفات هنر اصولی و کاربردی اجرای صحیح مراسمات است.

چهره ی ماندگار روابط عمومی کشور در ادامه به تشریح اصول و مراتب انجام تشریفات پرداخت و گفت: با پیاده سازی صحیح آیین تشریفات شاهد نتایج مطلوب و مثمر به ثمر هر جلسه، بازدید یا دیدار خواهیم بود.

یحیایی ایله ای همچنین به بیان بخشی از تکنیک های اجرایی در این حوزه پرداخت و تصریح کرد: اطلاع از وضعیت فرهنگی و ارزش های اخلاقی مشترک بین میزبان و مهمان می تواند سنگ بنای یک رویداد مبتنی بر تفاهم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در این مراسم ضمن بزرگداشت فعالان حوزه روابط عمومی افزود: با تلاش هدفمند و سیاست گذاری صحیح شاهد شکوفایی هرچه بهتر عملکرد فعالان روابط عمومی استان خواهیم.

تراب محمدی با تقدیر از عملکرد انجمن روابط عمومی های استان در راستای تقویت علمی و عملی فعالیت روابط عمومی ها تاکید کرد: شکوفایی فضای سیاسی و امنیتی هر جامعه ای در گرو ایجاد فضای پر از امید فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی است.

صابر پرنیان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان این که روابط عمومی‌ها نقش برجسته‌ای در شکل گیری افکار عمومی در جامعه دارند، گفت: از سال گذشته با تشکیل انجمن روابط عمومی‌ استان، شاهد فعالیت ویژه ای در این عرصه هستیم.

حبیب ماهوتی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز نیز در این سمینار گفت: روابط عمومی ها به عنوان ویترین هر سازمانی مطرح بوده و عملکرد درخشان این واحد می تواند موجب درخشان دیده شدن عملکرد کل مجموعه شود.

ابراهیم مولائی، رییس شورای سیاست گذاری انجمن روابط عمومی استان نیز در حاشیه این سمینار از برگزاری همایش ویژه برای گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در روز ۲۸ اردیبهشت در تبریز خبر داد.

وی، انجمن روابط عمومی استان را تشکلی مستقل و غیروابسته به هر سازمان یا نهادی دانسته و گفت: این انجمن فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده و برنامه های متنوعی را پیش رو خواهد داشت.

همچنین در پایان این مراسم از مقام شامخ استاد یحیایی ایله ای تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها