- سه شنبه 21 آبان 1398 - 05:01
- کد خبر : 556
- اخبار
به گزارش تبریزگویا، یعقوب امینزاده، متخصص توانمندسازی نیروی انسانی در نشست تخصصی مدیریت رسانهای روابط عمومی های شستا، گفت: پیام خوب را باید خوب برسانیم. وی گفت: مدیران روابط عمومی باید مجموعهای از رفتارها و واکنشها را برای مدیران ارشد تنظیم کنند. وی با اشاره به اینکه روابطعمومی باید پیام خوب را خوب، برساند، توضیح […]
به گزارش تبریزگویا، یعقوب امینزاده، متخصص توانمندسازی نیروی انسانی در نشست تخصصی مدیریت رسانهای روابط عمومی های شستا، گفت: پیام خوب را باید خوب برسانیم.
وی گفت: مدیران روابط عمومی باید مجموعهای از رفتارها و واکنشها را برای مدیران ارشد تنظیم کنند.
وی با اشاره به اینکه روابطعمومی باید پیام خوب را خوب، برساند، توضیح داد: بسته پیام باید تنظیم شود. در بسته پیام، نوع پیام، شیوه ارسال، گفتوگو، زبان بدن و مواردی از این نوع باید تنظیم شود و این وظیفه روابط عمومی است.
امینزاده افزود: باید عوامل غیرکلامی را بشناسیم. با استفاده از این ابزار میتوانیم سازمانها را رشد و ارتقا دهیم.
وی بابیان اینکه باید انواع پیامها را بشناسیم، گفت: باید لحن زبان بدن، واژه و زمان سنجی را بشناسیم و از این ابزار به خوبی استفاده کنیم. اگر ابزار مناسبی برای انتقال پیام انتخاب نشود، مخاطب در دریافت پیام با مشکل روبرو میشود.
نظرات