رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۰ جماد ثاني ۱۴۴۶
  • 2024 Sunday 22 December
  • سه شنبه 21 آبان 1398 - 05:01
  • کد خبر : 556
  • اخبار
  • چاپ خبر : دومین نشست تخصصی مدیریت رسانه‌ای روابط‌عمومی‌های شستا برگزار شد

به گزارش تبریزگویا، یعقوب امین‌زاده، متخصص توانمندسازی نیروی انسانی در نشست تخصصی مدیریت رسانه‌ای روابط‌ عمومی‌ های شستا، گفت:  پیام خوب را باید خوب برسانیم. وی گفت: مدیران روابط عمومی باید مجموعه‌ای از رفتارها و واکنش‌ها را برای مدیران ارشد تنظیم کنند. وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی باید پیام خوب را خوب، برساند، توضیح […]

به گزارش تبریزگویا، یعقوب امین‌زاده، متخصص توانمندسازی نیروی انسانی در نشست تخصصی مدیریت رسانه‌ای روابط‌ عمومی‌ های شستا، گفت:  پیام خوب را باید خوب برسانیم.

وی گفت: مدیران روابط عمومی باید مجموعه‌ای از رفتارها و واکنش‌ها را برای مدیران ارشد تنظیم کنند.

وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی باید پیام خوب را خوب، برساند، توضیح داد:  بسته پیام باید تنظیم شود. در بسته پیام، نوع پیام، شیوه ارسال، گفت‌وگو، زبان بدن و مواردی از این نوع باید تنظیم شود و این وظیفه روابط عمومی است.

امین‌زاده افزود: باید عوامل غیرکلامی را بشناسیم. با استفاده از این ابزار میتوانیم سازمان‌ها را رشد و ارتقا دهیم.

وی بابیان اینکه باید انواع پیام‌ها را بشناسیم، گفت:  باید لحن زبان بدن، واژه و زمان سنجی را بشناسیم و از این ابزار به خوبی استفاده کنیم. اگر ابزار مناسبی برای انتقال پیام انتخاب نشود، مخاطب در دریافت پیام با مشکل روبرو می‌شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها