رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • یکشنبه 7 خرداد 1402 - 00:44
  • کد خبر : 5690
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : رشد تولید آثار هنری پیرامون فرهنگ رضوی توسط هنرمندان کشور
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری خبرداد؛

رشد تولید آثار هنری پیرامون فرهنگ رضوی توسط هنرمندان کشور

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری از رشد تولید آثار هنری در فرهنگ رضوی توسط هنرمندان کشور خبر داد.

به گزارش تبریز گویا ، محمود سالاری در آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی گفت: بنده بسیار به شما که افتخار کار و فعالیت به نیت امام هشتم را داشتید غبطه می‌خورم.

سالاری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری با حضور در آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی با بیان خاطره‌ای به کرامت امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: امام رضا (ع) فرمود: «هرجا اسم ما باشد حرم ما آنجاست» به این ترتیب میان شما که حرف از فرهنگ رضوی می‌زنید بخشی از حرم آقا امام رضا (ع) است. بنده بسیار به شما که افتخار کار و فعالیت به نیت امام هشتم را داشتید غبطه می‌خورم. به حقیقت نسبت به وجود شما احساس کوچکی در این سالن می‌کنم.

وی با اشاره به تجلیل از استاد لزیری گفت: قطعاً این هنرمند پیشکسوت تئاتر تبریز کاری کرده که به چشم امام رضا خوش آمده است. قدم برداشتن برای اهل بیت (ع) توفیقی است که ابتدا به لطف و اذن اهل بیت و بعد گام‌های بعد ی محقق می‌شود.

سالاری افزود: این توفیقات نصیب هرکسی نمی‌شود، یکی نصیبش ساختن فیلم عنکبوت مقدس شده که لعنت ابدی برای خود خریده و دیگری ساختن تئاتر برای امام رضا (ع) که بر شما تبریک می‌گویم و دست بوس شما هستم و از همه‌ی افرادی که این سفره را پهن کردند، تشکر می‌کنم.

وی در پایان از تمامی مسئولین و هنرمندانی که این جشنواره را برپا کردند تقدیر کرد و برایشان آرزوی توفیق برای خدمت به امام رئوف کرد.

گفتنی است، شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری کوروش زارعی و به میزبانی تبریز از ۱ تا ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ با اجرای ۱۴ نمایش صحنه‌ای از ۹ استان کشور از جمله آذربایجان شرقی، مازندران، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، یزد، قزوین و استان تهران برگزار و عصر امروز طی مراسمی برگزیدگان خود را شناخت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها