رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • یکشنبه 14 خرداد 1402 - 05:23
  • کد خبر : 5792
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : تاج‌الدینی: جوانان آزادیخواه نیاز به شناخت ابعاد شخصیتی امام دارند

نماینده مردم در مجلس گفت: تفکرات ناب امام (ره) ملتی را از زیر یوغ ستم نجات داد که باید ابعاد این شخصیت اثرگذار برای نسل جوان بیان شود. جوانان آزادیخواه که حریت انقلاب را زنده نگه می‌دارند نیاز به شناخت ابعاد شخصیتی امام دارند.

به گزارش تبریز گویا سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اظهار کرد: شخصیت کاریزماتیک امام(ره) باعث شده بود در زمان انقلاب جوانان در کنار ایشان قرار گیرند و اگر اکنون حضور داشتند نسل جدید نیز شیفته شخصیت ایشان می‌شدند.

وی با اشاره به سخنرانی امروز مقام معظم رهبری در مرقد امام (ره) و تاکید بر اینکه نسل جدید به آشنایی بیشتر از امام (ره) نیازمند است، گفت: مسأله بسیار مهمی است که نسل جدید و جوان با شخصیت رهبر کبیر انقلاب آشنا شوند، در زمان آغاز انقلاب جوانان دور امام (ره) را گرفتند، چرا که ایشان شخصیتی دوست‌داشتنی و محبوب جوانان بودند، اگر امام در این دوره زندگی می‌کردند حتما نسل جدید شیفته ایشان می شدند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو یادآور شد: رمز جاذبه امام (ره) در این بود که خالصانه مسیری که انتخاب کرده بود را تدوین و هدف تعالی انسان‌ها را دنبال می‌کردند. تفکرات ناب امام (ره) ملتی را از زیر یوغ ستم نجات داد که باید ابعاد این شخصیت اثرگذار برای نسل جوان بیان شود. جوانان آزادیخواه که حریت انقلاب را زنده نگه می‌دارند نیاز به شناخت ابعاد شخصیتی امام دارند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امام بزرگوار را پرچم برافراشته رسالت‌های الهی در عصر جاهلیت‌های مسلح قرن‌های اخیر خواندند و با اشاره به نیاز همه مسؤولان و مردم به خصوص جوانان به شناخت ابعاد این شخصیت عظیم افزودند، امام نه فقط سرآمد روزگار ما بلکه از سرآمدان تاریخ ایران است که هیچکس و هیچ جریانی قادر به حذف او از حافظه تاریخ و یا تحریفِ «موثر، طولانی و ماندگار» او نخواهد بود؛ چرا که خورشید را نمی‌توان پشت ابر پنهان کرد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها