رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

فرماندار شهرستان ویژه مرند رعایت اصل بی ‌طرفی و امانتداری را اصل مهم در برگزاری انتخابات عنوان کرد.

به گزارش تبریزگویا، داود گرشاسبی ظهر امروز، در تمرین سراسری ثبت نام متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی که در محل فرمانداری مرند برگزار شد، ابراز داشت: اعضاء ستاد آمادگی کامل در فرآیند ثبت نام انتخابات دارند و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز نیز تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم انتخاباتی در شان نظام و با شرکت گسترده مردم برگزار شود، ادامه داد: این مانور در جهت آشنایی اعضاء و افزایش آمادگی آنها با مراحل ثبت نام اجرا شد.

گرشاسبی هدف از برگزاری تمرین ثبت نام انتخابات را سنجش مهارت کارشناسان انتخابات، کارشناسان فناوری اطلاعات و بررسی زیرساخت‌ های فناوری اطلاعات در برقراری ارتباط مداوم و باکیفیت با ستاد انتخابات استان و کشور برشمرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مرند همچنین بر ضرورت رعایت امانتداری در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: صیانت از آرا و رعایت امانتداری یک اصل مهم در انتخابات است که تمام دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم پیش رو، باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار ویژه مرند در پایان با اشاره به زمان ثبت نام کاندیداها در انتخابات مجلس تصریح کرد: زمان ثبت نام نامزدها برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه آغاز و به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها