رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی در بناب دستگیر شد

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: کلاهبردار حرفه ای با ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بناب شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش تبریز گویا، سردار علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از دامداران شهرستان بناب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی، محل اختفای کلاهبردار حرفه‌ای را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار محمدی با بیان اینکه فرد دستگیر شده با صدور چک‌های بلامحل از دامداران کلاهبرداری کرده بود، گفت: متهم در بازجویی‌های فنی و مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از دامداران شهرستان و استان‌های همجوار اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار کرد: شهروندان در صورت کسب هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص جعل و کلاهبرداری مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها