رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
رییس منطقه پنج سازمان بازرسی کل کشور:

۲۳۰ گلوگاه فساد در آذربایجان شرقی شناسایی شده است

رییس منطقه پنج سازمان بازرسی کل کشور گفت: در راستای پیشگیری از فساد در آذربایجان شرقی ۲۳۰ گلوگاه فساد شناسایی شده است و تا پایان سال ۶۰ مورد از آن چکش کاری خواهد شد.

به گزارش تبریزگویا، سعید قاسمی وند در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه سازمان بازرسی به هیچ عنوان قصد مچ گیری مدیران را ندارد و هدفش فقط صیانت از آنان به جهت آرامش در مسیر خدمت به مردم است؛ افزود: ما در سازمان بازرسی رویکرد چکشی نداریم و آن را به رویکرد پیشگیری تبدیل کرده ایم.

وی با اشاره به رویکرد جدید سازمان بازرسی اظهار کرد: پیشگیری در بیشتر موارد که باعث فسادستیزی خواهد شد، بهترین و کم هزینه ترین راه برای نظام است و رویکرد دوم سازمان پیشگیری از موارد فسادزاست.

قاسمی وند خاطرنشان کرد: به بیش از ۲۰۰ مورد از دستگاه ها و نهادها در استان جهت جلوگیری از فساد و عدم تخطّی از اصول اداری هشدار فوری داده شده است که در صورت عدم رعایت آن برخورد خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: از حیث فراوانی شکایت علیه نهادها و دستگاه های مختلف، استان آذربایجان شرقی رتبه ۱۲ کشوری را به خود اختصاص داده است که رتبه خوبی برای استان نیست و بایستی تمام نهادها و دستگاه ها در راستای کاهش حجم این شکایت ها تلاش کنند.

بازرس کل آذربایجان شرقی با انتقاد از وضعیت پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در شهرستان بناب اظهار کرد: در این شهرستان فقط چهار بانک از حداکثر منابع و تسهیلات خود استفاده کرده اند و سایر بانک ها حتی نتوانسته اند این پرداختی ها را به ۵۰ درصد برسانند.

قاسمی وند افزود: در این شهرستان بانکی داریم که تنها سه فقره وام ازدواج پرداخت کرده است و باید این روند اصلاح شود.

وی خطاب به مسئولین ادارات تأکید کرد: در خدمت رسانی به مردم مشکل داریم و بایستی با استفاده از ظرفیت های ادارات و مسئولیت های خود در جهت خدمت رسانی به مردم گام برداریم.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها