رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

دبیر سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان گفت: دوچرخه سواران ۱۵ تیم خارجی و داخلی در این دوره از تور، مسیر ۸۹۰ کیلومتری را رکاب خواهند زد.

به گزارش تبریزگویا، حسن دهقان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این دوره از تور چهارم تا نهم شهریور ماه سالجاری در پنج مرحله و در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود و حضور ۱۲ تیم خارجی و سه تیم داخلی در این رقابت ها پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از تور به دلیل همزمانی با بازی های آسیایی چند ماه زودتر از دوره های قبل برگزار می شود، از این رو تیم های بیشتری برای آماده سازی نسبت به حضور در تور ابراز تمایل کرده بودند بر این اساس پیش بینی می شود تور سی و ششم یکی از با کیفیت ترین تور های چند سال اخیر از نظر کمی و کیفی باشد.

دبیر سی و ششمین دوره تور در مورد تیم ها و مهمانان خارجی این تور اظهار کرد: حضور تیم های اروپایی و آفریقایی می تواند جذابیت این تور را چند برابر کند که در همین زمینه مهمانانی همچون رئیس کنفدراسیون آسیا با هیات همراه، دبیرکل کنفدراسیون آسیا، روسای فدراسیون کشورهای قزاقستان و ترکیه و مسئولین برگزاری از سایر کشور در این رویداد به تبریز سفر خواهند کرد.

دهقان گفت: کاروان تور شامل ۳۸۰ نفر خواهد بود که از این تعداد ۱۸۰ ورزشکار و ۲۰۰ نفر کادر فنی و اجرایی خواهد بود ضمن اینکه هماهنگی های کاملی با استان های آذربایجان غربی و اردبیل انجام گرفته و همکاری خوب این ۲ استان موجب شده است اقدامات موثری انجام شود.

وی ادامه داد: ساختار و بدنه تور از ۱۱ کمیته تخصصی تشکیل یافته است که اعضای ستاد برگزاری به طور تخصصی و فنی برای برگزاری شایسته این رقابت ها تلاش می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با همکاری تمام عوامل برگزار کننده در کمال امنیت و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها