رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری فردی که در پوشش خرید لوازم خانگی با ارائه رسید پرداخت جعلی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش تبریزگویا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر گفت: با وصول شکایت های تعدادی از شهروندان تبریز مبنی بر کلاهبرداری، با ارائه رسید جعلی از آنها، بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده ها در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی پرونده های موجود و تحلیل اطلاعات و داده های به دست آمده، کلاهبردار شناسایی و با تعقیب و مراقبت لازم و ردزنی اطلاعاتی، متهم در عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: در تحقیقات به عمل آمده تعداد ۱۰ فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با شیوه و شگرد استفاده از رسید جعلی پرداخت الکترونیکی که از طریق برنامه نصب شده در گوشی خود تهیه و به مال باختگان ارائه می داد از متهم کشف شد.

وی گفت: در ادامه تحقیقات چهار مالخر شناسایی و دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات جهت رسیدگی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان خواست در معاملات صورت گرفته و استفاده طرف مقابل از رسیدهای پرداخت الکترونیکی برای دریافت کالا و پرداخت وجه، قبل از مطمئن شدن از واریز وجه به حساب خود، از تحویل کالای خودداری کنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها