رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
مدیرکل سازمان انتقال خون استان:

۳۰ هزار و ۷۵۲ واحد خون در آذربایجان شرقی اهدا شده است

مدیرکل سازمان انتقال خون آذربایجان‌شرقی گفت: مردم این استان از ابتدای سال جاری تاکنون با مراجعه به پایگاه های انتقال خون ۳۰ هزار و ۷۵۲ واحد خون برای نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش تبریزگویا، مهدی رسولی، روز دوشنبه همزمان با روز اهدای خون در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: در این مدت ۳۵ هزار و ۴۳۶ نفر برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون در سطح آذربایجان شرقی مراجعه کردند که تعدادی از آنان به علت حایز شرایط نبودن، موفق به اهدای خون خود نشدند.

وی با قدردانی از استقبال مردم برای نذر خون خود به نیازمندان در ایام ماه محرم امسال، اظهار کرد: در ۱۰ روز از ماه محرم ۶ هزار و ۳۸۴ نفر به پایگاه های انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد پنج هزار و ۲۷۷ نفر موفق به اهدا خون شدند.

مدیرکل سازمان انتقال خون آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به سپری شدن عاشورا، تاسوعا و ایام عزاداری حسینی، گفت: عوامل پایگاه‌های انتقال خون در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی نیز برای خونگیری از اهداکنندگان خون در پایگاه های مسجد کبود، نصف‌راه و آخونی تبریز و پایگاه‌های انتقال خون شهرستان‌های مراغه، میانه و بناب مشغول ارایه خدمت به مردم بودند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها