رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه پروژه نفلین سینیت سراب یکی از مهمترین طرح های آذربایجان شرقی است، گفت: پروژه نفلین سینیت سراب طی روزهای آتی اجرایی می شود.


به گزارش تبریزگویا، علیرضا رزم‌حسینی دیشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اقدامات لازم برای تکمیل و نهایی شدن پروژه نفلین سینیت سراب انجام می شود.

وی سپس با تاکید بر اینکه قوانین زائد اداری و بروکراسی ها باید حذف شود، ادامه داد: باید قوانین دست و پاگیر برداشته شود تا مدیران کشور ریسک پذیر باشند و همچنین از سرمایه گذاران و فعالان صنعتی و اقتصادی حمایت کرد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی یکی از قطب های معدنی کشور است، افزود: در حوزه اکتشافات معدنی نیز باید کارهای بیشتری انجام شود.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه پهنه‌ های امیدبخش معدنی در حوزه فلزات سنگین و مس در آذربایجان شرقی وجود دارد، گفت: باید توسعه اکتشافات این معادن در اولویت مسئولان قرار گیرد.

وی به بحث کنترل بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نیز اشاره کرد و گفت: عرضه و فراوانی کالا در دستور کار وزارت صمت است و خوشبختانه ثبات نسبی نیز به وجود آمده است.

رزم حسینی در پایان به تسریع در ترخیص کالاهای مانده در گمرکات کشور نیز اشاره کرد و افزود: ترخیص کالاهای رسوبی در گمرکات کشور تسریع شده است.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها