رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: آموزش و پرورش سرآمد دستگاه ها و محل تربیت است و نظم و انضباط اداری باید در این سازمان سرآمد باشد.

به گزارش تبریزگویا، مسعود سعادتی روز شنبه در جمع همکاران ستادی اداره کل و نواحی پنجگانه تبریز با اشاره به شرایط ویژه و حساس دستگاه تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: در فصل حساس و مهم کاری آموزش و پرورش هستیم و تمام توان خود را برای آغاز با شکوه سال تحصیلی جدید به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به جایگاه والای معلم و نقش آن در جامعه اظهار کرد: در تک تک لحظه ها خود را معلم و معلمی را به عنوان تاج درخشان در کشور می دانم.

سعادتی با تاکید بر اینکه جایگاه وارسته و شایسته دستگاه تعلیم و تربیت باید حفظ شود تا به عنوان استان شاخص در کشور سرآمد باشیم، زدودن هر گونه نگاه غیر تخصصی از سیستم را خواستار شد و تاکید کرد: تعلیم و تربیت مقدس است و خدمت در این سیستم برای افراد برگزیده بوده و توفیق محسوب می شود.

وی خواستار زدودن هر گونه نگاه غیرتخصصی از سیستم آموزش و پرورش شد و ادامه داد: هرکس خود را در جایگاه معلم بداند و به آن افتخار کند، می تواند در ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش نقش اساسی داشته باشد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در تشریح برنامه های کاری خود گفت: ضمن ارزیابی عملکرد استان در شاخص ها، نشست تخصصی با حوزه های مختلف برگزار و راهکارهای اصلاحی برای رشد آنها تدوین خواهد شد.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها