رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 20:41
  • کد خبر : 7032
  • پیشخوان
  • چاپ خبر : وظیفه‌ی مدیران در هر شرایطی پاسخگویی به رسانه است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه وظیفه‌ی مدیران در هر شرایطی پاسخگویی به رسانه است، گفت: مدیران اجرایی باید اعتماد مردم را جلب کنند و هدف مدیران همواره خدمت گذاری به مردم باشد.

به گزارش تبریزگویا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، روز پنجشنبه، ۲ شهریور ماه در آئین عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت هفته‌ی دولت، اظهار کرد: استفاده از تفکرات جوانان با بهره گیری از تجربه‌ی بزرگان در سطح میانی مدیریت‌ها از اقدامات مهم و تاثیرگذار دولت انقلابی است.

وی ادامه داد: علیرغم مشکلات زیادی که در کشور وجود دارد کشور با تلاش‌های دولت طی دو سال اخیر گامی در مسیر پیشرفت برداشته است که قدردانی از تلاش‌های شایان دولت خدمت‌گذار را بر خود ضروری می‌دانم.

وی با اشاره به ساده زیستی رئیس جمهور، افزود: از خدمات رئیس جمهور دانشمند و خدمت‌گذار کشورمان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قدردانی می‌کنیم و اجتناب‌ از تشریفات و ساده‌ زیستی وی را می‌ستاییم.

آل هاشم بیان کرد: مواضع انقلابی دولت سیزدهم به ویژه در امور مربوط به سیاست خارجی بسیار بجا بوده و به همین دلیل شاهد تحرکات جدی و مطلوب در این حوزه هستیم.

وی با بیان اینکه سفرهای خارجی ریاست جمهوری و سفر مقامات عالی رتبه کشورهای دیگر نشانگر موفقیت‌های حوزه دیپلماسی دولت است، اضافه کرد: امیدوارم تحرکات حوزه دیپلماسی منجر به دستیابی به نتایج مناسب اقتصادی و تجاری شود.

وی افزود: دولت برای روشنگری افکار عمومی باید دستاوردهای خوبی را ارائه دهد زیرا غفلت در این امر موجب آسیب‌های جبران ناپذیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه عملکردهای اجرا شده، از وظایف اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی است که باید نقش رسانه‌ها را در این امر جدی بگیریم.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها