رفتن به بالا

هر آنچه در تبریز و آذربایجان می‌گذرد…

تعداد اخبار امروز : 8 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: طبق بررسی‌های اولیه سیل روز گذشته در منطقه ارسباران به ۶۱ روستا در اهر، ورزقان و خداآفرین خسارت وارد کرده است.

به گزارش تبریزگویا، محمدباقر هنربر در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت: در این حادثه ۳۱ روستای شهرستان اهر و خود شهر اهر، ۲۰ روستای شهرستان ورزقان و ۱۰ روستا در خداآفرین دچار خسارت شده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان کلیبر نیز مزارع، باغات و جاده‌های بین این اراضی در نتیجه جاری شدن سیل آسیب دیده‌اند و آبگرفتگی منازل مسکونی و تعدادی واحدهای دامی نیز از دیگر خسارات حادثه غیر مترقبه روز گذشته در منطقه ارسباران بوده است.

سیل گاز ۹ روستا را قطع کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از وارد آمدن خسارت به اسباب و وسایل ۳۰۰ منزل در شهر و شهرستان اهر و نیز ۱۰ واحد مسکونی در ورزقان نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر گاز و برق ۹ روستای منطقه قطع است که با تلاش و پیگیری دستگاه‌های مربوطه این مشکل تا ۲ ساعت آینده حل خواهد شد.

وی با اشاره به تلف شدن تعدادی احشام و تخریب چندین دستگاه خودرو خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت‌ها نیز علاوه بر تخریب صورت گرفته در مورد راه‌های دسترسی اصلی، تعدادی از پل‌های ارتباطی و مسیرهای روستایی نیز دچار خسارت شده‌اند که حجم و میزان دقیق این خسارت‌ها در حال ارزیابی است و پس از تجمیع از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

هنربر گفت: خوشبختانه در این حادثه هیچ تلفات جانی نداشتیم و تنها پنج مصدوم به صورت اورژانسی به مراکز درمانی منتقل شدند که از این تعداد تنها یک نفر در بیمارستان بستری است و وضعیت عمومی وی نیز خوب اعلام شده و آمار اعلامی در برخی رسانه‌ها در خصوص تعداد مصدومان چند ۱۰ نفری سیل مربوط به افرادی است که خود به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند و بیشتر آنها نیز بدون هیچ مورد خاصی و نهایتاً به صورت درمان جزئی و سرپائی مرخص شده‌اند.

اخبار مرتبط



جديدترين خبرها